Arsenal_RULES Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg har to linjer med tekst som jeg ønsker å midtstille i en webside. Jeg har merket at float:center ikke er en kommando som er mulig å bruke. Så jeg prøvde meg med kodene: #venstre_midtstilt_tekst width:400px; float:left padding-left:400px; #høyre_midtstilt_tekst width:100px; float:left; padding-left:50px; Dette gjorde egentlig susen. Men jeg ønsker ikke at når folk f.eks. har en oppløsning på 800*600 eller noe sånt, at de da skal få tekst "venstre_midtstilt_tekst" over "høyre_midstilt_tekst." Hvilke kommando kan jeg da bruke? Endret 6. februar 2008 av Arsenal_RULES
semafor Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 <html> <style type="text/css"> * { margin: 0; padding: 0; } #wrap { width: 80%; margin: 0 auto; } #one { width: 50%; float: left; } #two { width: 50%; margin-left: 50%; } </style> <body> <div id="wrap"> <p id="one">asdasd</p> <p id="two">akjsdasas</p> </div> </body> </html> Var det slik du mente?
Arsenal_RULES Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Ja, faen. Kanskje det er sånn
Arsenal_RULES Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 (endret) Takker semafor, det funker som en drøm. Endret 6. februar 2008 av Arsenal_RULES
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå