Gå til innhold

Vote system, poll , enkelt oppsett?


Anbefalte innlegg

Vet ikke heeelt om dette er riktig sted og poste.. så flytt den gjerne om det trengs!

 

men jeg skal "lage" en slags vote system på hjemmesia mi.(andre ord, sette inn et ferdig oppsett?) Der folk sender inn bilder , som så blir lagt ut som "ukens bilde" osv. antall bilder kan variere fra uke til uke. men det jeg lurer på da, er hvor kan jeg få noe så simpelt som mulig? så jeg lett kan endre antall "punkter / alternativer " lett.. noe jeg kan poste inn på siden ( hjemmesiden er bygget på html ) relativt greit. har ikke så kjempe peiling på koding, oppsett og slike ting, så håper dere kan hjelpe meg litt her! :)

 

mvh Steffen :)

Endret av MiniBaakj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste vil være, som du er inne på, å finne et ferdig script som gjør jobben. Dette må være et serversidescript, eksempelvis PHP, eventuelt med mySQL som database (disse må støttes av/være installert på serveren). Script kan du finne på sider som hotscripts.com.

 

Om du ikke har så mye erfaring med å sette opp ferdigscript fra før, så får du nilese readme-filer, FAQ-er og spørre her til du får det til. :)

Lenke til kommentar
Det beste vil være, som du er inne på, å finne et ferdig script som gjør jobben. Dette må være et serversidescript, eksempelvis PHP, eventuelt med mySQL som database (disse må støttes av/være installert på serveren). Script kan du finne på sider som hotscripts.com.

 

Servern støtter det meste tror jeg?, har php bildegalleri og diskusjonsforum der, men der og har jeg fått hjelp med oppsett..

 

http://www.sircon.no/index.php?page=webhotell tror vi har 2gb hotellet..

 

en stor kløne når det blir ørlitt mer avansert enn basisk html koding :p hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...