oollee Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Heihei... Spiller mye samp, men lurer på en ting..? Noen som vet om en webside med frr hosting av servere?!? trenger ikke være mange plasser! rundt 15-20 kanskje eller mer vis mulig Håper på raske svar Vennlig hilsen: Ole-Marius
Vrengtpolvott Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Ta kontakt med de som laget modden. Tviler på at det fins en side som lar deg kjøpe servere, så det lureste er nok å prate med skaperne, så hjelper de deg nok i gang
Mow Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Er ingen som gir ut gratis hosting uten videre, da sa-mp bruker en del båndbredde. En 20 player server koster £10 i måneden hos GTA-Host, og da får du en server som garantert fungerer.
oollee Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Den er grei. Har server nå! Men trenger RolePlay Script?!? Noen som har peiling på hvor jeg får tak i det?!?
Joney Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Den er grei. Har server nå! Men trenger RolePlay Script?!? Noen som har peiling på hvor jeg får tak i det?!? F. eks SA:MP offisielle forum: Link
oollee Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Den er grei. Har server nå! Men trenger RolePlay Script?!? Noen som har peiling på hvor jeg får tak i det?!? F. eks SA:MP offisielle forum: Link Har du ikk link til nedlasting av rpg script da? Finner ingen som jeg kan laste ned! ;D
Joney Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Den er grei. Har server nå! Men trenger RolePlay Script?!? Noen som har peiling på hvor jeg får tak i det?!? F. eks SA:MP offisielle forum: Link Har du ikk link til nedlasting av rpg script da? Finner ingen som jeg kan laste ned! ;D Registrer deg... jez Endret 6. februar 2008 av Joney
oollee Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Den er grei. Har server nå! Men trenger RolePlay Script?!? Noen som har peiling på hvor jeg får tak i det?!? F. eks SA:MP offisielle forum: Link Har du ikk link til nedlasting av rpg script da? Finner ingen som jeg kan laste ned! ;D Registrer deg... jez Jeg er regristret Men finner fortsatt ingen som jeg kan laste ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå