HOHOHOHO222 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 En jente på skolen sier nesten hver dag til meg "Du er så tøffel" Hva vil det så si å være tøffel?
HOHOHOHO222 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 at man blir dominert av dama/kona ey, takk for svar. og så raskt også
Snorre Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Man sier gjerne også, "å være tøffelhelt". Foråsvidt ikke noe negativt at damen er den dominerende part i et forhold. Og jeg tror heller ikke dette alene er grunn nok til å kalle mannen tøffelhelt. Derimot er det vel god grunn til å kalle mannen tøffel dersom han underkaster seg kvinnen i forholdet i alle saker.
Olum Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 En tøffelhelt er karen som er tøffeste karen i vennegjengen, men kona bestemmer hjemme. En annen måte å være det på, som det er alt for mange av på skolen, er sånne som gjør alt jentene ber om. "******, hent skoene mine!"
goliatmo Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Det betyr at når noen spørr deg om å gjøre noe så smiler du bredt og adlyder.. det er derfor jeg er kjent som soper-tøffelen på skolen:P
Sangesland Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 tøffel er synonym for pingle. ikke veldig attraktivt å bli kalt det
HOHOHOHO222 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 En tøffelhelt er karen som er tøffeste karen i vennegjengen, men kona bestemmer hjemme. En annen måte å være det på, som det er alt for mange av på skolen, er sånne som gjør alt jentene ber om. "******, hent skoene mine!" hehe, jeg kjenner meg litt i gjen i dette her jeg er nok en "tøffelhelt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå