Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Subwoofer og frontsett til Golf 4


Anbefalte innlegg

Hei, har monterte en 4-kanals forsterker og bruker denne til fronthøyttalerene foreløpig.

Høyttalere: Visit My Website

Forsterker: Visit My Website

 

Subben jeg tenkte på var da: Visit My Website

 

Er den grei nok for en som aldri har hatt noe fra før av? Må jeg strekke ny rca kabel fra spiller eller strekker jeg bare fra forsterker?

 

Takk for svar

Endret av torstein89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt å kjøre begge deler på forsterkeren ja;) Grunnen til at jeg har sjekket litt på pioneer subben er at jeg jobber på en euronics butikk og får derfor pioneer noe billigere, så tenkte den kunne være et greit alternativ om den er bra nok.. Har litt for lite bass og trøkk idag.

Lenke til kommentar

da trenger du en forsterker til, for den 4 kanalern du har der holder bare til ett par høytalere.. kan jo gjøre det på måten jeg gjorde det på, jeg kjøpte meg en god forsterker til subbene mine også kjøpte jeg en sånn billig forsterker på torshov til front og bak settene, det er jo ikke optimalt men er mye billigere i starten:)

Lenke til kommentar
The P400-4 is perfect for 4-way front-stage/rear-fill or 3-way front-stage/subwoofer systems. Simply drop a pair of component speakers on the front channels and subs on the rear and BOOM - you got "The PUNCH." With its flexible design, the P400-4 is an excellent amplifier choice for virtually any vehicle.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...