Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Subwoofer og frontsett til Golf 4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, har monterte en 4-kanals forsterker og bruker denne til fronthøyttalerene foreløpig.

Høyttalere: Visit My Website

Forsterker: Visit My Website

Subben jeg tenkte på var da: Visit My Website

Er den grei nok for en som aldri har hatt noe fra før av? Må jeg strekke ny rca kabel fra spiller eller strekker jeg bare fra forsterker?

Takk for svar

Endret av torstein89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tenkt å kjøre begge deler på forsterkeren ja;) Grunnen til at jeg har sjekket litt på pioneer subben er at jeg jobber på en euronics butikk og får derfor pioneer noe billigere, så tenkte den kunne være et greit alternativ om den er bra nok.. Har litt for lite bass og trøkk idag.

Skrevet

da trenger du en forsterker til, for den 4 kanalern du har der holder bare til ett par høytalere.. kan jo gjøre det på måten jeg gjorde det på, jeg kjøpte meg en god forsterker til subbene mine også kjøpte jeg en sånn billig forsterker på torshov til front og bak settene, det er jo ikke optimalt men er mye billigere i starten:)

Skrevet

Hmmm, har ikke så veldig lyst til å kjøre høyttalerene på spilleren, syns ikke det var så imponerende lyd da, men kan jo være det er bedre hvis jeg har sub også. For gidder ikke legge inn enda en forsterker, er ikke så freak enda:P hehe

Skrevet

var akkurat det samma jeg tenkte i starten, men så blei jeg så misfornlyd med den lille lyd forskjellen det gjorde med nye høytalere når jeg fortsatt spillte dem fra spillern, derfor kjøpte jeg meg en forsterker til:P hehe

Skrevet

Nja, er ikke interessert i ny forsterker tror jeg.. Kan den evt brokobles?

Er det ikke nok watt på forsterkeren til å drive begge deler i det hele tatt?

Skrevet
The P400-4 is perfect for 4-way front-stage/rear-fill or 3-way front-stage/subwoofer systems. Simply drop a pair of component speakers on the front channels and subs on the rear and BOOM - you got "The PUNCH." With its flexible design, the P400-4 is an excellent amplifier choice for virtually any vehicle.
Skrevet
Ja du burde nok kanskje kjøpe en litt mer lettdreven sub :) da får du koblet den på forsterkeren din vettu, men du får ikke samme trøkket da...

Noen forslag til lettdreven sub da?

Skrevet

Har kikket litt rundt og funnet noe annet stilig fra pioneer slik som denne:

Slank sub

Er dette et bra alternativ? Hva slags kasse trenger jeg til den og kan jeg drive den med forsterkeren jeg har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...