Gå til innhold

Billigste bærbare til WOW spilling


larsg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

du trenger ikke mer enn Intel GMA950 for å spille WoW i 1280x800 med medium til maks innstillinger. Jeg testet WoW med ovenfornevnte settings på en FSC Amilo Pro v3505 1GB RAM, og det fungerte overraskende utmerket!

 

Integrerte brikkesett er normalt undervurdert. Med Intel X3100 kan du kjøre F.E.A.R i 1024x768 med mediumlow settings og 2xAA. Testet dette på en Thinkpad. FPS var på rundt 25-30.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Da kan man jo fort spare en tusing i forhold til maskin med ekstra grafikkbrikke og ram.

 

du trenger ikke mer enn Intel GMA950 for å spille WoW i 1280x800 med medium til maks innstillinger. Jeg testet WoW med ovenfornevnte settings på en FSC Amilo Pro v3505 1GB RAM, og det fungerte overraskende utmerket!

 

Integrerte brikkesett er normalt undervurdert. Med Intel X3100 kan du kjøre F.E.A.R i 1024x768 med mediumlow settings og 2xAA. Testet dette på en Thinkpad. FPS var på rundt 25-30.

Lenke til kommentar

Det er viktig å huske på at selv om man har bra FPS når man står alene ute i skogen et sted så er det en helt annen sak å være i 25-manns raid, da kreves det plutselig mye mer av skjermkortet. Jeg vil definitivt ikke anbefale deg å gå for et integrert skjermkort, da er et low-end dedikert et bedre etter min mening. Ellers vil jeg anbefale 2GB ram, spesielt hvis du skal kjøre Vista, da WoW krever mye ram. Lykke til med kjøpet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...