ATI vs GeForce Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Er det virkelig nødvendig å gå gjennom alle plassene for å få folk med å beskytte Bruma? Kjenner jeg ble lei etter å ha stengt av 3 Oblivion gates. Kan jeg ikke bare hoppe rett inn i kampen?
MiSP Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Ta en titt på UESP. Det ser ut som om du må gjøre alt, ja. Eventuelt kan du driste deg til en konsollkode, jeg tror det skal være noe slikt som dette: setstage MQ11 95 Jeg tar ikke noe ansvar for ødeleggelse av savegamen din dersom det skulle vise seg å ikke gå som planlagt.
ATI vs GeForce Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 NEEIJ mista alt, jeg saksøker deg.
DanielvanSand Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Det er ikke nødvendig å hjelpe HVER eneste by med å lukke Obliviongatesene. Det er kun greit å ha gjort noen når man skal lukke "The Great Gate" utenfor Bruma, slik at questen blir lettere. Anbefaler uansett å lukke Oblivion-gatesa når man er i 15+ level for bra loot.
DanielvanSand Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Loot? Loot = "skatter" man finner på døde NPCs, i skatteskister, på bakken osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå