Yteliss Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hei, akkurat nådd 375 i herbalism og lurer på hvor den beste plassen er å farme herbs? Nå er jeg bare i Nagrand og plukker Felweed og Dreaming Glory og håper på en Fel lotus dropper til tider. Men vet dere andre plasser jeg kan dra? Takker for svar
Dev- Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hei, akkurat nådd 375 i herbalism og lurer på hvor den beste plassen er å farme herbs? Nå er jeg bare i Nagrand og plukker Felweed og Dreaming Glory og håper på en Fel lotus dropper til tider. Men vet dere andre plasser jeg kan dra? Takker for svar Fel Lotus dropper vel random? altså ikke bare av felweed og DG Jeg synes Netherstorm er bedre for herb. Mana Thistle, Netherbloom + de andre. Nightmare Wine finner du i Shadowmoon Valley Er helt håpeløse priser på serveren min om dagen. 9 g for 20 Mana Thistle skjønner ikke at folk gidder å selge så lavt, må ha tatt de en stund å skaffe 20....
Yteliss Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Hei, akkurat nådd 375 i herbalism og lurer på hvor den beste plassen er å farme herbs? Nå er jeg bare i Nagrand og plukker Felweed og Dreaming Glory og håper på en Fel lotus dropper til tider. Men vet dere andre plasser jeg kan dra? Takker for svar Fel Lotus dropper vel random? altså ikke bare av felweed og DG Jeg synes Netherstorm er bedre for herb. Mana Thistle, Netherbloom + de andre. Nightmare Wine finner du i Shadowmoon Valley Er helt håpeløse priser på serveren min om dagen. 9 g for 20 Mana Thistle skjønner ikke at folk gidder å selge så lavt, må ha tatt de en stund å skaffe 20.... må ta meg en tur til netherstorm da. takk for svar:)
Yteliss Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Grind de trærne i Skettis! hva som kommer av trærne?
Theoneask Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Som Gautegutten sa, visst du klarer å soloe dei 2 elite trea i Skettis, so kan dei herbast og dropper ganske bra saker. Alt fra mana thistle, teracone, og diverse andre. Ellers er jo Terokkar Forest bra for Teracone. Endret 5. februar 2008 av TheOneAsk
Yteliss Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Som Gautegutten sa, visst du klarer å soloe dei 2 elite trea i Skettis, so kan dei herbast og dropper ganske bra saker. Alt fra mana thistle, teracone, og diverse andre.Ellers er jo Terokkar Forest bra for Teracone. er jo warlock så skal vel sikkert ikke være noe problem:)
Skogslik Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) hvor mye HP har de trærne? lurer på om kan klare det med frost magen min hr lurt litt selv på hvor det er best og farme herbs. Endret 5. februar 2008 av Skogslik
Skumtroll Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Vet ikke hvor mye hp de har, men de er lette. Grinder dem på min holy paladin som har Karazhan gear. (tar dem uten noen problemer) De dropper alltid mote of life (3-6), + random herbs. Har fått alt fra 3 mana thistle og 3 terocone til 6 terocone til 3 felweed og 4 dreaming glory også videre Er vel 4 plasser de spawner på, så du må vente litt innimellom, men definitivt verdt det
Aachel Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hei, akkurat nådd 375 i herbalism og lurer på hvor den beste plassen er å farme herbs? Nå er jeg bare i Nagrand og plukker Felweed og Dreaming Glory og håper på en Fel lotus dropper til tider. Men vet dere andre plasser jeg kan dra? Takker for svar Jeg liker å farme i Zangmarsh, på grunn av Ragveil - Mad Alchemyst poitions er helt knall =) OG det er en del felweed, dreaming glory, golden sansam or dreamfoil der også. Bog lords dropper motes of life + herbs også. og de dauer fort, og det er mange av dem. Unidetifyed plant parts selger også i stacks på min server. (for CE rep) Ragveil selger for 25g/stack også, om man vil selge. Vet ikke åssen det er hos dere. Endret 5. februar 2008 av Aachel
MadsFN Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 hvor mye HP har de trærne?lurer på om kan klare det med frost magen min hr lurt litt selv på hvor det er best og farme herbs. 29 000 HP har dfe hvis jeg husker helt rett, de er eliter og vet du vel
NikkaYoichi Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Trærne i Skettis er så absolutt verd bryet. Hvis jeg skal drive uhemmet farming uten noen spesielle blomster for øyet så er nord-øst i Zangarmarsh plassen for meg. Boglords kan herbes. Gir fra tid til annen nyttige blomster pluss at de gir greit med motes of life og forskjellig vendor meat. Flere herbs som vokser rundt den lille pytten der også. Greit hvis du kun er ute etter å skaffe spenn.
Skogslik Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 er det folk som kjøper herbs da? har aldri hatt noe bruk for Herbalism egentli, men kansje det går an og tjene litt spenn på det for meg og.
NikkaYoichi Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tjener hundrevis av gull i uka bare på herbs jeg. Selv når jeg ikke leter spesifikt etter herbs, men bare plukker de jeg kommer over så tjener jeg gode penger. Fel lotus selger jo for 20g+ per blomst. Selv om de er sjeldne så får jeg tak i flere hver gang jeg spiller. Herbalism er en enkel og grei måte å tjene penger på. Hvis du går inn for det, altså ved å saumfare soner for blomster så ligger det mye godt gull å venter neste gang du sjekker AH.
Skogslik Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 legger dere herbsene ut på AH? er litt skeptisk til det, for viss ingen kjøper det så har man tapt penger Er herbs random elelr er dem på samme plass hele tiden? fins det noe bra guid eller noe på hvor man bør lete og hvordan?
Yteliss Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 legger dere herbsene ut på AH?er litt skeptisk til det, for viss ingen kjøper det så har man tapt penger Er herbs random elelr er dem på samme plass hele tiden? fins det noe bra guid eller noe på hvor man bør lete og hvordan? er en addon du kan laste ned som viser på map hvor herbs er. er ikke sikker på hva den heter, skal vist være ganske hjelpsom. en kompis av meg har den. ja legger mine herbs på AH. Å de selger ganske bra også.
Xistence Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Ja legger dem på ah. Du kan jo bare gå HIT å sjekke hvor de forskjellige herbsa er så resten finner du ut selv =)
_Adler_ Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Er helt håpeløse priser på serveren min om dagen. 9 g for 20 Mana Thistle skjønner ikke at folk gidder å selge så lavt, må ha tatt de en stund å skaffe 20....Ja, det skjønner jeg ikke heller. Idiotisk å selge herbs så billig, for å være snill. Bare selg de til den prisen du vil ha, når det er få på AH, så går prisene opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå