Gå til innhold

For sent å satse som 18åring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg er egentlig ingen ekspert har vel omtrent like lite peiling som deg, men når det kommer til fart så er det vel smart å trene intervaller og lår ville jeg tro. Spenst går vel på lår også og man kan jo trene det med spensthopp. Spensten min har forbedret seg drastisk etter at jeg spilte basket i fjor sommer og hoppet mye. Så det jeg egentlig sier er vel hopp mye og tren lår :$

Lenke til kommentar

ja, skal begynne igjen om ikke så lenge, men tror ikke det er mulig for meg å komme inn på junior med en gang, eneste tilbudet som er her i nærheten, men skal kansje spørre naboen om jeg bare kan trene med det lokale oldboys laget :p bare for å få tilbake følelsen av å trene på lag igjen, så kansje det blir junior etterhvert :)

Lenke til kommentar
ja, skal begynne igjen om ikke så lenge, men tror ikke det er mulig for meg å komme inn på junior med en gang, eneste tilbudet som er her i nærheten, men skal kansje spørre naboen om jeg bare kan trene med det lokale oldboys laget :p bare for å få tilbake følelsen av å trene på lag igjen, så kansje det blir junior etterhvert :)

Ja, tror det er viktig at du kommer deg på organisert trening så fort som mulig så du får inn det å spille fotball med andre, finte andre, osv. er noe helt annet enn alene :p

Lenke til kommentar
ja, skal begynne igjen om ikke så lenge, men tror ikke det er mulig for meg å komme inn på junior med en gang, eneste tilbudet som er her i nærheten, men skal kansje spørre naboen om jeg bare kan trene med det lokale oldboys laget :p bare for å få tilbake følelsen av å trene på lag igjen, så kansje det blir junior etterhvert :)

 

Du får da sikkert trene med dem om du spør?

 

Edit: Det er jo bedre å få trene med et lag, selv om du kanskje ikke får noe særlig med spilletid, enn det er å trene alene

Endret av Nordz
Lenke til kommentar
eller vil "drepern" hjelpe på spenst? ta i alt du kan så ta i bakken, hoppe alt du kan igjen, så ta i bakken?

 

Jeg som går på et guttelag, trener 5-6ganger i uken. Og det som hjelper på spenst og fart er rett og slett hoppetau!

Hopp i hoppetau i rundt 10 minutter med tærne, og jeg lover du kommer til å kjenne det.

 

Det hjelper. - tro meg. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har noe av det samme som deg. Jeg er 14 år og elsker fotball, men sluttet fordi jeg ikke fant noe lag som jeg ville fortsette på så jeg sluttet. Det er 8 mnd siden nå, og jeg kommer sikkert til å ta opp fotballen igjen når jeg blir eldre. Akkurat nå trener jeg på Spenst.

 

Og neida, det er ikke for sent. Bare stå på og gi alt så går alt bra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...