Gå til innhold

Bestillingsproblemer steelseries 5h v2 usb


Anbefalte innlegg

Jeg mottok nå nettopp mitt steelseries 5h v2 usb.

Men eneste problemet er at jeg betalte 200kr ekstra for ett usb lydkort som ikke kom med utrolig nok.

Har sett at det er flere som bestillte dette headsettet og fikk feillevert vare.

Hvis det er noen her med planer for og bestille dette så burde dere værtfall sjekke om det står

5h v2 eller 5h v2 usb siden usben er gjemt inne i pakken..

Endret av MagicCheeseball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KLAG!!!!

Du kjøpte det sikkert på nett :/

Jeg bestilte just dette headsettet, men det var ikke USB utgaven. jeg så ikke noe vits i å betale mye ekstra bare for å få USB. hva er så galt med vanelig mini-jack kontakt????

 

Christoffer

 

Det er for og forklare det enkelt et usb lydkort som er praktisk og ha hvis du har et dårlig lydkort på datamaskinen din.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
KLAG!!!!

Du kjøpte det sikkert på nett :/

Jeg bestilte just dette headsettet, men det var ikke USB utgaven. jeg så ikke noe vits i å betale mye ekstra bare for å få USB. hva er så galt med vanelig mini-jack kontakt????

 

Christoffer

 

Det er for og forklare det enkelt et usb lydkort som er praktisk og ha hvis du har et dårlig lydkort på datamaskinen din.

jeg har nettop betillt steelseries 5h v2 via mpx, jeg har en ganske ny data som ble kjøpt i sommerferien med så og si allt det nyeste av allt så jeg kommer vell ikke til og få problemer med å bruke det nye headsettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...