Gå til innhold

Interesse for Starcraft turnering?


Anbefalte innlegg

Jeg kan hoste..

Jeg er alltids med,så lenge jeg har tid og det blir det vel mindre og mindre av etterhvert som sommeren nærmer seg.

Men hvis noen er interesert i å spille med/mot meg så se etter meg på bnet som Einherjar og på Iccup som Einherjaren.

Jeg er stort sett innpå 2-5 ganger i uken,ikke ,mandag og tirsdag,da jobber jeg laaaange dager..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg tenker er jo at det kan være greit å si, lage en kanal på b.net eller lignende og kalle det en klan, så vi er en kjerne mennesker som trener og spiller sammen så kan vi se hvor det bærer. Om folk er interessert i å ta det videre.

 

Selv kan jeg ikke spille mer enn 1v1 på bnet. Bare foreslo Hamachi fordi det er veldig greit å forholde seg til. Lettere å idle, og derav lettere å delta i. Man har en kjerne mennesker, og programmet kan skru seg på når man starter osv.

 

Hovedpoenget mitt er å få smelt sammen en kjerne mennesker som bytter MSN-adresser eller lager en IRC-kanal, samt spiller sammen og lærer av hverandre. Det hadde jo naturligvis vært gøy å få til en halvveis kompetativ klan, men det kommer igjen litt an på hva folk ønsker å gjøre ut av det.

 

EDIT: Nå har jeg laget en kanal som heter #add.scefnet. Stikk innom om dere er interessert i å gjøre noe sånt.

Endret av norman
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg kan godt arrangere en til, sett at folk faktisk gjør det de skal :p.

Fint om det skjer om 2-3 uker, siden jeg er på flyttefot til Bergen akkurat nå :).

 

men, sign-ups kan vi jo starte med :)

 

send en mail til [email protected] med forum-navn og battle.net navn. kan mekke en kjapp tourney side senere med liste over påmeldte etterhvert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...