Gå til innhold

Screenshots fra Call of Duty 4 (Ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, Har sett gjennom noen tråder som handler om screenshots av spill..

Her skal du Poste bilde av Call Of Duty 4 Modern Warfare

Som sagt i emnetittel.. Ingen poster uten bilde..

post-138348-1202139860_thumb.jpg

Endret av Knotten07
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Foreslår at det skal brukes bare èn tråd til screenshots. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=350394

Er forøvrig slik det skal være også. Hadde det vært en tråd med screenshots for hvert spill hadde det vært veldig uoversiktlig..

Finnes bare en til screenshots tråd, det er fra garrys mod, vet ikke hvorfor den ikke er stengt ennå.. er ihvertfall en gammel tråd.

;)

Som andi_c sa.. Det finnes sikkert mange flere sånne tråder.. Og jeg synnes CoD 4 Fortjener en tråd..

Skrevet
Scotty, det finnes en BF2 screenshots tråd og, hvertfall sist jeg så... Så da kan vel kanskje COD 4 ha en egen tråd og...

Battlefield har en egen kategori på dette forumet, det er nok grunnen til det ;)

Skrevet
Scotty, det finnes en BF2 screenshots tråd og, hvertfall sist jeg så... Så da kan vel kanskje COD 4 ha en egen tråd og...

Battlefield har en egen kategori på dette forumet, det er nok grunnen til det ;)

WoW har også, men den har egen kategori så da er det vell greit.

Skrevet

Bryr meg ikke om de andre spilla akkuratt nå.. Dette er for bilder ikke prating ellr noe.. Ferdig med den saken.. La moden bestemme..

Kom gjerne med Flere bilder.. :D

Skrevet

Stenges

BF2-tråden er frå 2005, 6 månader yngre enn screenshoot-tråden(desember 2004).

At BF2-tråden har hold det gåande i ein del år dermed var det andre regler for slike tråder enn kva det er no. Den gongen fantes det nok ganske mange screenshoot-tråder for kvart spel, at berre den generelle og BF2-tråden har overlevd seier vel sitt.

Derfor:

Screenshoots skal postes i screenshoot-tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...