arebareare Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Hei godtfolk Jeg har en Panasonic CQ-C7303N bilstereo. Som jeg er meget fornøyd med! Har funnet ut at det går ann å laste egene bilder til displayet. Slik at det ikke står "Welcome" når jeg slår på men "Audi" f.eks Har laget noen slike filer som er beregnet for å laste inn i spilleren. Men når jeg putter inn plata kommer det bare CD E4. Skjønner ikke hvordan jeg skal lagt inn bildene ? Har mistet bruksanvisningen så aner ikke hvordan dette skal gjøres. I bruksanvisningen til programmet jeg brukte står det bare referert til bruksanvisningen jeg ikke har Spilleren ser slik ut :
Tore Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Lager du bildene i AudioCD eller DATA cd.? Legger du de i en mappe.?
arebareare Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Lager du bildene i AudioCD eller DATA cd.? Legger du de i en mappe.? Brenner dem i data CD. Filene ligger ikke i mappe
arebareare Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 (endret) Bump ! Ingen ? Endret 5. februar 2008 av arebareare
arebareare Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Om noen andre lurer så last ned denne bruksanvisningen og sjekk side 31 http://service.us.panasonic.com/OPERMANPDF/CQC7403U.PDF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå