Terje Takras Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Ja, da har jeg etter mye masing fra ei jeg kjenner blitt tvingt med på et møte arangert av ACN med tema om den nye videotelefon tjenesten dems. Tenkte jeg skulle høre her hva folk mener om denne videotelefonen. Finner ikke stort på intenett om hva folk fra Norge mener, utenom svada fra ACN. Selv føler jeg at denne tjenesten ikke trengs i dag hvor nermest alle har tilgang på intenett. Er egentlig generelt skeptisk til hele ACN. Så hva mener folket? Raporter heller posten hvis du mener den er postet i feil kategori, enn å spamme tråden
Kreutzfeld Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Hadde dette produktet kommet for 20 år siden så hadde det kanskje hatt noe for seg, men som du sier så tror jeg nok at utbredelsen av internett, datamaskiner, og webkamera dekker de flestes behov for å se den de snakker med. Personlig hadde jeg i de fleste tilfeller foretrukket å ikke se personen i andre enden, og at vedkommende heller ikke ser meg. Du kan jo bare se på hvor få som bruker videosamtaler på mobilene selv om det ble hausset opp for noen år siden når det først kom. Mon tro hvordan telesexindustrien ser på dette? Tenk deg hvis de andre enden faktisk hadde måttet se bra ut også? Jeg har forresten en bror som er med i ACN så jeg får fortløpende oppdateringer om forskjellige sprø ideer de har. Er mye rart som planlegges i det selskapet skal du vite, men mesteparten er enten ikke gjennomførbart eller så koster det så mye at det er urealistisk at de kommer til å gjøre det (bygging av eget trådløst nett for eksempel).
hvavildu Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Etter mye masing og tvunget med på et møte? Hvorfor er det så vanskelig for enkelte å sette av en liten time for å få litt informasjon om en økonomisk mulighet? Så etter å ha fått informasjonen så setter du deg ned og leter etter informasjon i fra kilder som ikke kjenner til produktet. I tillegg så mener du at informasjonen fra ACN er svada. Hvilke begrunnelser og andre kriterier legger du til grunn for at det er svada, hva vet du om det som blir skrevet. Jeg syns personlig du skal være takknemlig for at du ble invitert til et møte fordi det viser at din venninne har tro på deg og ønsker deg alt godt. Selv føler du at du ikke trenger den tjenesten og det er faktisk helt greit. ACN leverer faktisk andre tjenester f.eks mobil, vanlig fasttelefon. Andre tjenester vil komme i Norge etterhvert bl.annet videotelefoni i august, bredbånd o.a. I USA så er flere av disse tjenestene aktive i tillegg energi og satelitt-tv. Og jeg er hellig overbevist om at du bruker sannsynligvis en eller flere av disse tjenestene daglig. I tillegg så bruker vel alle sammen uten unntak disse tjenestene daglig. Fordi at alle har tilgang til internett så er ikke det noen grunn til å tro at dette produktet ikke behøves, eller at ingen vil bruke det. Selv har jeg en slik telefon i skrivende øyeblikk og kan svare deg på hvordan jeg syns denne telefonen er. I sammenligning med f.eks skype og msn med videooverføring så snakker vi om en helt annen kvalitet. Jeg har forlengst kuttet ut å bruke disse tjenestene for videooverføring fordi kvaliteten er for dårlig. ACN bygger ut et nett som er optimalisert for dette og det viser seg når man tester tjenesten. selv om jeg i dag er nødt til å gå via softserverne i USA så er kvaliteten topp. En negativ ting med dagens modell er at den krever litt mye lys for at bildet ikke skal bli for mørkt. Har ikke testet telefonen på prosjektor men bildet ble bra på tv'n. Og det beste av alt jeg trenger ikke å være pålogget på PC-en (les msn, skype o.l.) for at andre skal nå meg eller jeg andre. Sist men ikke minst selvfølgelig kan man bruke den som en vanlig telefon. Du er også generelt skeptisk til ACN. Det er faktisk sunt å være skeptisk. Men jeg anbefaler å utdype litt mer hva du er skeptisk til. Er det hvordan forretningsmodellen er oppbygd eller er det selve selskapet? Et selskap som er 15 år gammelt har dokumenterte resultater på forretningsmodellen, er bunnsolid økonomisk, leter stadig etter nye måter å sørge for at representantene kan skape seg en gjentagende inntekt. Bare sjekk brønnøysundregistrene (http://www.brreg.no)Der er alle regnskap godkjent. Vi har også godkjenning fra Post og Teletilsynet til å drive formidling av teletjenester. Dine Penger har også anbefalt denne måten å starte forretning på, hvor ACN ble spesielt anbefalt. En rekke anerkjente magasiner har også skrevet positivt om selskapet. Donald Trump, The Apprentice og eiendomsmogul og Robert Kiyosaki forfatter av bl.a. boken Rich Dad - Poor Dad anbefaler å starte med ACN. Personlig tror jeg ingen av de to ville satt sitt velkjente navn og rykte på spill ved å promotere et useriøst selskap. I Norge så har ACN operert aktivt siden juli 2001, men før det så har ACN juridiske avdeling vært inne og lagt tilrette forretningsmodellen slik at den er i samsvar med norsk lov før ACN i det hele tatt startet opp virksomheten. Slik gjør de i alle land. I tillegg så er ACN medlem av alle direktesalgsforbund også det norske. DSA (Direct Selling Organisation) Har meget strenge opptakskrav som langt overstiger Norges lover på området. Blant annet også etiske regler. les mer på http://www.direktesalgsforbundet.no og http://www.dsa.org. Direct selling news er en tredjeparts informasjonskilde som har tatt for seg ACN i en egen artikkel, les den på http://www.directsellingnews.com/article_a...hp?articleid=15 ACN er et selskap som har meget strenge etiske regler og de representanter som ikke følger disse eller på annen måte bryter lover og regler, vil umiddelbart bli avstengt fra selskapet. Jeg syns du skal ta kontakt med din venninne og be om å få bli med på et møte igjen. Der stiller du dine kritiske spørsmål til lederen av møtet. Han kan gi deg svar på det du måtte vite og det er svar basert på fakta. Til slutt en liten kommentar til Kreutzfeld: Da mobilen ble introdusert for snart 30 år siden så var folks reaksjon tilsvarende som din egen. Hva skal vi med mobiltelefon? det står jo telefonkiosker på hvert gatehjørne! I dag har Norge med sine 4,6 millioner innbyggere over 5,2 millioner aktive mobiltelefonabbonenter. Videosamtaler på mobil har ikke tatt av her til lands og hvorfor det vet jeg ikke med sikkerhet annet enn at jeg har en mistanke om størrelsen på skjermen på en mobiltelefon er en stor medvirkende årsak pga størrelsen. I tillegg så bruker du ofte mobilen når du beveger deg og da er det andre ting som du trenger å holde fokus på enn mobilskjermen. Håper at du fikk nyttig informasjon på dine spørsmål og selv om jeg er ACN-representant så er det som er skrevet her basert på fakta og ikke subjektiv informasjon bortsett fra min opplevelse av videotelefonen. ACN gir deg en mulighet til å skape en gjentagende inntekt, det er opp til deg hvordan du vil utnytte denne muligheten. Ingen er garantert inntekt i ACN fordi det avhenger av den enkeltes innsats. Ingen skal promotere ACN som et bli rik i en fei program fordi det er det ikke. Selv om det faktisk er mulig å bli rik i løpet av 2-3 år som er vanvittig raskt men da har du lagt ned et formidabelt arbeid og stått på til enhver tid. hilsen hvavildu
Kalle456 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 jeg fikk en sånn tilbud, men de sa videotlf koster 700 kr, den europeiske versjon som kommer i september vil bli mye bedre og mere muligheter, så, de sa at hvis jeg får tak i selger som selger den video-tlf inkl abonnemand, vil ejg bli steinrik om noen mnd. ja, jeg ble hektet av dette med mye penger! ' Etter jeg kom hjem fikk jeg ikke noe papier, og har gitt fra meg visa nr, konto nr, mob nr og tlf nrde skal overføre alt over til, senere hjemme , vel etter en liten stund fikk jeg kalde føtter og fant etter søk om acn i kvasir, ble ejg virkelig redd,,,, hva er det jeg har gitt meg ut på,,, jeg ringte til nettbanken og sperret konto, og ringt e telenor og ba innstendig på at jeg ikke skal bytte abonnemnd! og mobil abonnemand! jøss,,,, så finner jeg ut at jeg skule egentlig betale nesten 6000 kr tilsammen! Så, jeg er trygg på at de ikke klare å få noe ut av meg nå! puhhhh,,,, Ser ut at dette er en slags pyramide opplegg! Så, derfor styr unna ACN tlf,mob, internett og samme hva annet der!
Kreutzfeld Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hvordan klarer du, hvavildu, å tro på et selskap som ikke klarer å drive lønnsomt på mobilmarkedet til tross for at de ikke har markedsføringskostnader i det hele tatt? Til opplysning så har ikke ACN lengre mobiltjenester å tilby, og de jeg kjenner som er ACN-representanter har alle byttet abonnement til billigere tilbydere. Planen om å selge abonnement på vegne av alle andre aktører i Norge kommer ikke til å skje siden aktører som OneCall og Chess (for å nevne noen) ikke er interessert i noe fordyrende mellomledd. Det er den samme problematikken som gjør at ACN ikke kommer til å videreselge strøm i Norge. Den mye omtalte videotelefonen har jeg hørt snakk om i over ett år nå, uten å se snurten av den. Min spådom er at om ca 10-20 år kommer ingen til å bruke fasttelefoner lengre (dagens ungdom velger bort fasttelefon når de flytter for seg selv), men derimot kun bruke mobilen og den bærbare datamaskinen som oppfyller langt flere funksjoner i motsetningen til videotelefonen. En bærbar datamaskin har dessuten større utviklingsmuligheter, og mens den blir mindre og bedre så vil videotelefonen som kjøpes i dag være forbigått på alle områder om 2-3 år (maks) av bærbare datamaskiner. ACN er sannsynligvis borte fra Norge om 3-4 år da folk innser at løftene de får er tomme, og inntjeningen de ble lovet uteblir. Nei skaff deg heller Talkmore, OneCall, Tele2 Snakkis eller lignende, og sjekk alternativer på internett og med folk du kjenner som kan ha greie på dette før du tror på det du blir fortalt av en subjektiv part (uansett om det er ACN, slankemiddel, mirakelkurer, eller lignende).
knutaj Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Pff... Selvsagt trenger kunder abonnement til 129kr/mnd med ringepriser på 50% over billige kontantkort. Abonnementene kan jo både ringe til utlandet og også motta samtaler i utlandet.
lindemans Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hei, Ser at det er mange som er skeptisk til ACN. Det kan jeg godt skjønne, men dere må se på at det har funket nå siden 1993, og er i dag i 20 land. Donald Trump roser selskapet, og mange forskjellige tidskrifter gjør akkurat det samme. Men når det gjelder VoIP til ACN. Jeg fikk min VoIP nå på lillejulaften 23.12.08. Og den er knall bra Jeg har ikke drevet noe andre med å teste den og snakke med kjentfolk som har denne telefonen. Det kommer til å slå stort ann. Det blir vel lansert mot kunder i mot slutten av januar (litt usikkert ennå). Jeg har selv vært passiv representant nå i snart 2,5 år, og jeg ser at det funker. Jeg får betalt prosenter av mine kunder. Hvis det er noen som har spørsmål om ACN eller VoIP, ta kontakt da vell.. M Mail: [email protected] Hilsen TH
lindemans Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hei,Ser at det er mange som er skeptisk til ACN. Det kan jeg godt skjønne, men dere må se på at det har funket nå siden 1993, og er i dag i 20 land. Donald Trump roser selskapet, og mange forskjellige tidskrifter gjør akkurat det samme. Men når det gjelder VoIP til ACN. Jeg fikk min VoIP nå på lillejulaften 23.12.08. Og den er knall bra Jeg har ikke drevet noe andre med å teste den og snakke med kjentfolk som har denne telefonen. Det kommer til å slå stort ann. Det blir vel lansert mot kunder i mot slutten av januar (litt usikkert ennå). Jeg har selv vært passiv representant nå i snart 2,5 år, og jeg ser at det funker. Jeg får betalt prosenter av mine kunder. Hvis det er noen som har spørsmål om ACN eller VoIP, ta kontakt da vell.. M Mail: [email protected] Hilsen TH Forresten, den blir lansert nå på onsdag den 21.Januar. 09
genser Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg tar ikke stilling til produktet, eller hvem som har rett, men jeg merker at alle som har forsvart dette i denne tråden fremstår som pyramideselgere i måten man omtaler produktet. Så, hva er dette her? En form for pyramidetelefoni? (nei, har ikke googlet noe ennå)
shipit Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Jeg tar ikke stilling til produktet, eller hvem som har rett, men jeg merker at alle som har forsvart dette i denne tråden fremstår som pyramideselgere i måten man omtaler produktet. Så, hva er dette her? En form for pyramidetelefoni? (nei, har ikke googlet noe ennå) Helt enig. Holder på å skrive en liten side om dem, men jeg skjønner heller ikke hva ACN er. Det virker jo som et pyramideselskap. De har dog en grei omsetning globalt og er anbefalt av Donald Trump.... Så litt objektivt fakta hadde vært interessant. Noen som har greie på ACN? Evt. har du erfaringer, kan du sende meg dem på PM, [email protected] eller på http://www.telefonselger.com/mobiloperatorer/acn/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå