Gå til innhold

West Wing Quiz - info i første post


Anbefalte innlegg

VELKOMMEN TIL QUIZ TRÅD FOR - THE WEST WING !

 

Her kan man poste quiz og svare på quiz om The West Wing.

Selv om serien ikke kommer med nye episoder så ruller den fortsatt på flere kanaler og er meget populær. Med hele 7 sesonger, og 40.min episoder er det mye å ta av for å finne gode spørsmål. Håper dette kan bli en bra tråd.

 

eks på spørsmål:

Navnet på Presidenten som tok over for Bartlet i siste episode av sesong 7?

Hvem hadde ideen om "Big Block of Cheese Day" ?

Hvem sa: "Senator, take your legislative agenda and shove it up your ass"

 

da har dere ideer for hvordan en Quiz er.

Regler for West Wing Quiz:

 

- Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på 12 timer kan en legge ut ett nytt spørsmål.

 

- Pass på at det er din tur. Det vil si at svaret er bekreftet. En annen ting som er viktig å passe på er at selv om det har gått 12 timer så kan det være at det har blitt gitt ledetråder. Poenget med "12 timers regelen" er at det skal være aktivitet i tråden minst to ganger i døgnet. Er det gitt en ledetråd som folk kan bruke, så burde det gå 12 timer fra den ledetråden.

 

- Ingen kan nekte deg å google eller Wiki svaret men prøv å klar det uten "juks"

 

- Om du vet du har riktig svar kan du godt poste nytt spørsmål med en gang. (du kan jo google svaret ditt og sjekke)

Men skriv gjerne hvorfor du kan bekrefte det.

 

- Bare kom med et spørsmål når det er din tur, selv om de hører sammen, post bare et om gangen.

 

PS! Jeg har ikke scannet alle 67 sidene med forums innlegg. Men gikk igjenom de 7 første, så ingen WW Quiz. Og er det en Quiz så er den ihvertfall ikke aktiv. Har også søkt i forumet og ikke funnet noe.

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Starter like så greit opp med engang jeg da.

 

Sesong 1 av The West Wing endte med en "cliffhanger" en episode som har skjedd flere ganger "in real life" ble gjengitt i serien. Denne hendelsen skulle få dramatiske følger.

 

Hva var denne hendelsen som sesong 1 ble avsluttet med ?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Starter like så greit opp med engang jeg da.

 

Sesong 1 av The West Wing endte med en "cliffhanger" en episode som har skjedd flere ganger "in real life" ble gjengitt i serien. Denne hendelsen skulle få dramatiske følger.

 

Hva var denne hendelsen som sesong 1 ble avsluttet med ?

For å ikke spoile alt for nye seere (serien er jo tross alt ute på DVD), setter jeg svaret, ganske sent etter at det ble stilt, i spoilertag:

 

 

Presidenten og hans stab og familie ble beskutt etter et foredrag(?), ute i friluft. Enkelte av staben/sikkerhetsvakter/presidenten blir truffet.

 

 

Nytt spørsmål:

Hva heter sekretæren til presidenten (fra sesong 1)?

Endret av PolarCow
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Starter like så greit opp med engang jeg da.

 

Sesong 1 av The West Wing endte med en "cliffhanger" en episode som har skjedd flere ganger "in real life" ble gjengitt i serien. Denne hendelsen skulle få dramatiske følger.

 

Hva var denne hendelsen som sesong 1 ble avsluttet med ?

For å ikke spoile alt for nye seere (serien er jo tross alt ute på DVD), setter jeg svaret, ganske sent etter at det ble stilt, i spoilertag:

 

 

Presidenten og hans stab og familie ble beskutt etter et foredrag(?), ute i friluft. Enkelte av staben/sikkerhetsvakter/presidenten blir truffet.

 

 

Nytt spørsmål:

Hva heter sekretæren til presidenten (fra sesong 1)?

 

Nå blir det nevnt litt senere av Charlie at han har flere sekretærer, men jeg regner med svaret du er ute etter er; Mrs. Landingham?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Starter like så greit opp med engang jeg da.

 

Sesong 1 av The West Wing endte med en "cliffhanger" en episode som har skjedd flere ganger "in real life" ble gjengitt i serien. Denne hendelsen skulle få dramatiske følger.

 

Hva var denne hendelsen som sesong 1 ble avsluttet med ?

For å ikke spoile alt for nye seere (serien er jo tross alt ute på DVD), setter jeg svaret, ganske sent etter at det ble stilt, i spoilertag:

 

 

Presidenten og hans stab og familie ble beskutt etter et foredrag(?), ute i friluft. Enkelte av staben/sikkerhetsvakter/presidenten blir truffet.

 

 

Nytt spørsmål:

Hva heter sekretæren til presidenten (fra sesong 1)?

 

Nå blir det nevnt litt senere av Charlie at han har flere sekretærer, men jeg regner med svaret du er ute etter er; Mrs. Landingham?

Stemmer bra det. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...