Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Defekt bærbar pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

For et par dager siden tok min Cinet bærbar pc kvelden. Helt plutselig, mens jeg satt og gjor lekser ble hele skjermen blå og full av hvite streker. Jeg har kun hatt pc`n i 6-7 måneder.

Noen som kan tenke seg hva problemet kan være? Det er ikke bluescreen i alle fall!

Jeg har ikke forsikring, og viss skjermen er knust (det tror jeg) dekker garantien det?

Oppgitt her ass, er kun 16 år og har ikke veldig lyst å bruke opp konf. pengene mine på å fikse noe som jeg ikke har gjort ! :(

Help me!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har knust skjermen, så er det vel helt klart noe du har gjort. En skjerm blir ikke knust av seg selv. Garanti dekker alle skader som ikke er påført av brukeren.

Har du prøvd å koble maskinen til en ekstern skjerm for å se om det er skjermen eller andre ting som er ødelagt?

Skrevet

Nope.

Fy faen om jeg må ut med flerfoldige tusen for å fikse dette ass.

Har alltid behandlet pc`n med stor forsiktighet, eneste gangen jeg har tatt den med ut av huset var når jeg var på lan. Ellers har den stått på skrivebordet.

Skrevet (endret)
Helt plutselig, mens jeg satt og gjor lekser ble hele skjermen blå og full av hvite streker. Jeg har kun hatt pc`n i 6-7 måneder.

Don`t worry, be happy :)

Dette går nok på garanti, tipper skjermkortet har tatt kvelden. Ta maskinen dit du kjøpte den.

Vel å merke at du ikke har knust skjermen da..

Endret av Jarmo
Skrevet

Ikke mye å være happy over for tiden! :p

Prøvde å ringe på fredag, snakket først med en homofil som het victor. så satt han meg over til en annen en som het ludvig, men han fikk jeg aldri snakket med. ventet i 5 min så kom det en opptatt-tone.

Skrevet

Neida, seff kaller jeg de ikke homofile..

Viss de sier nei, så kaller jeg de ting for da blir jeg forbanna:P

Det er mulig det ikke er noe særlig smart, men jeg klarer ikke å kontrollere meg da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...