AlecTBM Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg leter etter litt info om Neo FreeRunner som kommer til våren. Etter det jeg har forstått så er Neo 1973, forgjengeren, kun brukbar for utviklere. Blir Neo FreeRunner en mobil som man kan bruke daglig? Kan tenke meg å kjøpe en sånn Grunnen til jeg poster den her er fordi at OpenMoko selv utviklet GNU/Linux plattform på mobilene. Litt specs etter div. sider jeg har lest: Bluethooth 2.0 4.3-tommer touckscreen USB 1.1 (!) GPS og AGPS mottaker WiFi 802.11 b/g Mobilen kommer til å koste ca. 450USD, altså ca. 2500 NOK EDIT: Skrev feil pris Endret 3. februar 2008 av AlecTBM
Jorsalfar Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Du kan jo skjekke ut tråden her om OpenMoko
Hiromika Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Du kan kjøpe "den for utviklere" på OpenMoko.com, disse telefonene kan man vel så vidt ringe med etter hva jeg har forstått. Sjekk OpenMoko.org for alt mulig annet informasjon. om du vil se den i aksjon, skriv openmoko eller neo1973 på youtube. Endret 3. februar 2008 av Hiromika
AlecTBM Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Ja man kan kjøpe Neo 1973 som er den for utviklere, den kan egentlig ikke brukes til mye nei. Så ikke den tråden Jorsalfar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå