hevih Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Har sett at det skulle komme eksterne skjermkort til laptoper, men noen som vet om de er til salg i norge og hvilke modeller man får? vet Nvidia har sluppet et gf 7600gt, men har heller ikke sett noen til dette :S Hevihlotion^^, Endret 3. februar 2008 av hevih
ventle Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 du tenker på Asus XG station, og dette er såvidt jeg vet ikke kommet i salg noen plass i verden enda (selv om det skulle komme i mai i fjor). Forøvrig bør du endre emnetittelen din. Da jeg så emnetittelen i trådlista tenkte jeg at du skulle annonsere at disse endelig var kommet i salg. I det minste endre utropstegnet til ett spørsmålstegn.
hevih Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Var en slik jeg tenkte på ja... håper disse kommer med 8800GTS/GTX!
Chrisss Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Var en slik jeg tenkte på ja...håper disse kommer med 8800GTS/GTX! Kult ! Vil det passe til hvem som helt bærebare ? hvor skal du liksom sette den henn ?
ventle Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Det plugges inn i Expresscard-porten og fungerer dermed bare på bærbare med en Expresscard-port (antageligvis Expresscard/54).
Chrisss Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Det plugges inn i Expresscard-porten og fungerer dermed bare på bærbare med en Expresscard-port (antageligvis Expresscard/54). , Ok er jo ikke så mange pc med det da ?
ventle Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 (endret) de fleste bærbare PC-er solgt etter 2005 er utstyrt med Expresscard-port. Endret 3. februar 2008 av ventle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå