Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva du mener med "pakkenivå", men regner med at du lurer på hvilken type komprimering du skal velge. Fast, Normal, Slow?

Spørs jo veldig hva du har i mappen fra før, om du får det på en cd mener jeg. MP3 er så godt som ferdig komprimert og dermed får du nok ikke plass på en cd. Men dette avhenger selvfølgelig hva som er i den store mappen din.

Lenke til kommentar

Det var nok det jeg mente ja, og det er ikke Mp3. (Er det lov her da?)

 

Det er bare backup av alle installasjonsfilene jeg har. Så jeg slipper å laste ned alt på nytt etter formatering.

Men installasjonsfiler er jo også rimelig godt pakka? Burde jeg satse på slow for å ha et håp da?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-08 20:28, sosohal skrev:

Det var nok det jeg mente ja, og det er ikke Mp3. (Er det lov her da?)


 

Ifølge norsk lov er det lov å laste ned mp3-filer som ligger tilgjengelig på nett. Det sa en data-kar på "God Morgen Norge" på TV2 her en morgen. Stemmer det? Da gjelder vel det med filmer og alt annet også?

Lenke til kommentar

Kjære vene MP3 er jo bare et filformat, hvordan kan det være ulovlig?? Du kan vel bare laste ned så mye MP3 du greier uten at det gjør noe. Det er masse lovlig MP3 der ute. Men det finnes (har jeg hørt)også endel ulovlig MP3 men det går på hva men har lov til å kopiere, ikke filformatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...