Gå til innhold

Ny Tamron 10-24 F3.5-4.5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne ser svært lovende ut. Er meget fornøyd med kvaliteten på 17-50mm min, så om den matcher den er det gull. Spent på når den er tilgjengelig. Hvor lenge bruker det å ta fra annonsering til lansering av objektiver?

Skrevet
Denne ser svært lovende ut. Er meget fornøyd med kvaliteten på 17-50mm min, så om den matcher den er det gull. Spent på når den er tilgjengelig. Hvor lenge bruker det å ta fra annonsering til lansering av objektiver?

Jeg så på en youtube film fra PMA messen i Las Vegas at de skulle lansere Tamron 10-24mm F3.5-4.5 mellom påske og sommer en gang....

På slutten av denne filmen nevner de noe om den; http://www.youtube.com/watch?v=XwQmWrL7yK8...F32&index=7

Skrevet
Liten interesse for dette objektivet virker det som..... :hmm:

Det er vel heller det at den er ikke i produksjon enda; så vi vet ikke noe om ytelse eller pris.

Men hvis den er bra og ikke for dyr, da har Sigma og Tokina fått noe å bryne seg på.

Tom

Skrevet
Liten interesse for dette objektivet virker det som..... :hmm:

Det er vel heller det at den er ikke i produksjon enda; så vi vet ikke noe om ytelse eller pris.

Men hvis den er bra og ikke for dyr, da har Sigma og Tokina fått noe å bryne seg på.

Tom

Tja, mange produkter som blir heftig diskutert selv før de er offentliggjort.

* Hvor mye ble ikke D300 diskutert før den kom på markedet?

* 16-85 VR gikk det mye rykter om før den var annonsert

* Tokina 11-16 (som lar vente på seg)

* 14-24 f2.8 ble littig diskutert lenge før den kom på markedet.

Kan virke som folk ikke fått den med seg eller så er den nok ikke så interessant...

Men for all del, interessen kan blusse opp dersom den yter godt optisk.

Skrevet

Personlig så står det mellom denne, Sigmas og Tokinas vidvinkel når jeg en gang til høsten kommer til å kjøpe meg en D300.

Spent på den optiske ytelsen gitt de to andre vidvinkelene som er bra.

Skrevet
Ja, Tokina har vel en 11-16/2,8 snart ute. Den blir spennende å se hva den duger den og om Tokina har fått orden på kromatisk aberrasjon.

Den har latt vente på seg. Lite info om den snart er på markedet. Men den er i aller høyeste grad aktuell dersom den yter godt optisk.

På tide at Tokina lager innebygd fokusmotor i sine objektiver. Tamron har akkurat kommet igang med det selv om 10-24 ser ut til å mangle nettop det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...