Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sensitive soner hos jenter


TOO TRILL

Anbefalte innlegg

Min ikke-sone er nippelsen!

Kanskje det er etter jeg hadde piercing i begge, de har blitt sykt overfølsomme.

Whow... Er ikke det litt kjipt da?

 

Har jo et annet "morsomt" eksempel fra ei venninde som tok piercing "der nede", dvs lengre ned enn det du har, eller forteller om hvertfall ^^

 

Hu måtte også ta den ut pga det ble for følsomt. Mulig hu køddet med meg, men det var faktisk stunder hvor det kunne gå såpass langt til at hu måtte finne på noe for å ikke komme.

 

Risting på bussen f.eks....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min ikke-sone er nippelsen!

Kanskje det er etter jeg hadde piercing i begge, de har blitt sykt overfølsomme.

Whow... Er ikke det litt kjipt da?

 

Har jo et annet "morsomt" eksempel fra ei venninde som tok piercing "der nede", dvs lengre ned enn det du har, eller forteller om hvertfall ^^

Jeg har nok hatt litt lenger ned en nippels.

Surt når det blir overfølsomt.. Ikke mye behagelig.

Lenke til kommentar
Har jo et annet "morsomt" eksempel fra ei venninde som tok piercing "der nede", dvs lengre ned enn det du har, eller forteller om hvertfall ^^

 

Hu måtte også ta den ut pga det ble for følsomt. Mulig hu køddet med meg, men det var faktisk stunder hvor det kunne gå såpass langt til at hu måtte finne på noe for å ikke komme.

 

Risting på bussen f.eks....

 

Tror mange jenter overdramatiserer det der .. som "jeg kunne ikke gå i trappa engang uten at jeg hylte ut i orgasme før jeg nådde øverste trinn" .

 

Har selv hatt, og det var no big deal . Men jeg fikk ikke forandret følsomhet i nippelsen heller av piercing så.. sikkert noen som er uheldige og får ødelagt noe..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...