Rescue me Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Men uansett hva jeg redigerer så skjer det ikkeno spesielt. Kanskje det er fordi jeg kjøper meg selv. Går ikke ann å kjøpe seg selv .
Blabla1 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Nei lol, men det funker nesten på samme måte. Jeg kan liksom trykke på kjøp meg. Hakke rå til noen andre
Rescue me Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Nei lol, men det funker nesten på samme måte. Jeg kan liksom trykke på kjøp meg. Hakke rå til noen andre Da sparer du litt .
Ironmann Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Steroider og Speed? Evt andre ting som får finger din til å reagere raskere og utholde mer pinslige avhengige spill?^^ Eller feks genmodifisering slik at du kan bli den ultimate Facebooknerden;) Eeeeeeeller at du bare driter i hele facebookspillene og skaffer dæ ordentlig spill å kicker ass der;)
Rescue me Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 (endret) Evt andre ting som får finger din til å reagere raskere og utholde mer pinslige avhengige spill?^^ Man trenger ikke raske reflekser på mange av spillene. Eeeeeeeller at du bare driter i hele facebookspillene og skaffer dæ ordentlig spill å kicker ass der;) Man har macro's . Endret 7. februar 2008 av KnewtFan
[email protected] Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 Noen som har kommet frem til noen løsning? Nææh... Ikke helt. Folk er mer opptatt av å tulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå