Kramstogen Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Hei dere! Har et lite problem med et spill her. Jeg setter i CD-en, men autorun kommer ikke, så jeg prøver å åpne den i min datamaskin. Da henger explorer seg med en gang, jeg får ikke engang høyreklikke på cd rommen. Hva kan dette skyldes? Noen som vet hva jeg kan gjøre med saken? Takk
Kramstogen Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Ja, alt funker. Spiller andre spill på den og.
Gumpen Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Er det ikke da mest sansynlig at CD-en er ødelakt?
Kramstogen Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Det er det rare! Den funka på den andre PCen min helt prikkfritt! :S
AvidGamer Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Det er det rare! Den funka på den andre PCen min helt prikkfritt! :S Hva er forskjellen mellom PCene? Har de samme OS?
Kramstogen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Men vi kan egentlig glemme det, fant ut av saken. takk til dere som ville hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå