Gå til innhold

1C kunngjør Men of War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Folkene bak Soldiers: Heroes of World War II er tilbake med et nytt strategispill.

Les mer

Bare en ting å si til dette. YEEEEEEAAAAAHHHH!

soldiers og faces of war er 2 fantastiske spill og jeg gleder meg som en unge til julaften. Og til dere som syntes noe annet, hysj!

Skrevet

Åhhhh! :D Steike nå ble eg glad!

Elsket soldiers, spesielt MP!

Godt å høre de kommer til å holde seg til ca. samma gameplay! Beste ever <3

Skrevet

Ahhhh!!!Dette er vel den beste nyheten en Ww2-strategifrik kan få!!Soldiers-Heroes of Ww2 er grunnen til at jeg enda ikke har lagt inn Vista,da det ikke virker der...

Dæsken,jeg har sittet mange timer med det!!! :innocent:

Skrevet

Dette skal definitivt kjøpes når det kommer. Kan knapt vente med å pulverisere små franske landsbyer med kanoner som skyter granater på størrelse med 2cv vrak :) Vurderer faktisk å kjøpe meg en tysk offiserhatt og monokkel, slik at jeg kan beholde verdigheten når jeg skriker sporadisk på "juksetysk" i mikrofonen i løpet av online kamper.

offtopic

Hvorfor kan ikke noen av bilprodusentene gå litt nye veier. Er jeg den eneste som kunne tenke meg å se en bmw eller saab med panserbelter i steden for hjul? Da skulle det nok blitt respekt i nabolaget ja. River opp asfalten hver morgen på vei til jobb!

Skrevet

Humm var det alle krigshisserne som reagerte på dette spillslippet altså? Skuffende.

Vi trenger mer blest rundt "ukjente" titler slik at andre også blir oppmerksomme på skattene som sklir umerket forbi.

Skrevet
Ahhhh!!!Dette er vel den beste nyheten en Ww2-strategifrik kan få!!Soldiers-Heroes of Ww2 er grunnen til at jeg enda ikke har lagt inn Vista,da det ikke virker der...

Dæsken,jeg har sittet mange timer med det!!! :innocent:

Det har kommet ut en Vista fix til spillet så man kan spille det på Vista :) .

• 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...