Greatful_Dead Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg merket for noen dager siden at flere ting var forandret i XP uten at jeg hadde endret på noen innstillinger. For det første var "turn off" knappen i startmenyen borte, jeg måtte logge av først for å kunne skru den av. For det andre får jeg feilmelding om at jeg ikke har tilgang til oppgavebehandling når jeg trykker ctrl-alt-del... Har lett etter instillinger i brukerkontoer i kontrollpanelet men har ikke funnet noe som hjelper. Noen som vet hva som har skjedd??
norbat Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Du kunne ha forsøkt å kjørt en systemgjenoppretting til en dato da ting og tang fungerte ok (tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting). Hvis det ikke fungerer (altså, systemgjenopprettingne gir melding om at den ikke kunne gjenopprette), kjører du det fra sikker modus (tapp F8 under oppstart)
taleg Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 *Har opplevd det samme en gang.. men da var det et mindre hyggelig virus som hadde tatt over maskinen og stoppet alt av forsøk på å få tilgang til admin verktøy. Fant ingen løsning og endte med å formatere hele boksen.. Taleg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå