Gå til innhold

Nyttårsaften i WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det nå jeg skal skrive en lang å whinete post om at folk som spiller WoW på Nyttårsafeten ikke har ett liv, å få en masse poster tilbake om at jeg har forvillet meg på feil forums?

isåfall

*whinepost*

Gjest medlem-77217
Skrevet
Er det nå jeg skal whine om en utrolig teit tråd med en dårlig film i?

Nei.

Skrevet

Jaja, har en kamerat i guilden som satt og spilte til kl 22:00 da han sovnet og våknet 03:30 og da fortsatte han og spille... Men egentlig så er det ikke noe så veldig spesiellt med nyttårsaften. Satt selv og spilte spill med en kamerat på nyttårsaften jeg.

Skrevet

Hvis folk vil spille WoW på nyttårsaften så har de all rett til å gjøre det. Skjønner ikke hvorfor folk tror det er greit å rakke ned på andres liv?

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Smaken er som baken - den har to sider..

Hadde selv synes det hadde vært tøft å spille da, men jeg var ute :)

Skrevet

Tviler på at noen spiller WoW kl 00.00. Da er ALLE ute for å se på fyrverkeri. Men jeg satt selv å spilte WoW fra 01.00- tida når jeg ikke gadd å stå ute og fryse lenger. :) Var uansett ikke trøtt.

Skrevet

Tenk at det er folk som ikke har mulighet til å oppleve nyttårsaften som alle oss andre.

F.eks, rullestolbrukere og mindre barn (10-14 års alderen).

man ser jo tydelig på videon at det er ikke akkurat full-epic level 70er som raver rundt der, det er mer 40ish kids som ikke bryr seg så mye om alkohol og den slags enda;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...