Gå til innhold

Hardware for salg?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Grunnet en misforståelse (lang historie!) har jeg nå klart å kjøpe 2 stk. ThermalTake Armor 8003SWA kabinetter, til en pris av 1700 kr. hver.

 

Jeg har bare bruk for ett kabinett, så jeg tok kontakt med butikken - men de vil ikke refundere utlegget. De er villige til å gi meg en tilgodelapp på hele beløpet, men dette må da brukes i butikken.

 

Jeg kunne i utgangspunkt solgt kabinettet, men det er så vanvittig stort og tungt, så fraktkostnader vil bli et mareritt. Jeg tenkte derfor på å kanskje bytte det inn mot annen hardware, som er enklere å selge.

 

Jeg lurte derfor på om noen kunne gi meg litt råd?

Hva er det som er "in" eller populært av PC-hardware om dagen? Hva kan jeg enkelt selge, for eksempel på QXL eller Bruktmarkedet?

 

Håper noen kan hjelpe...

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, tilgode lapp på hw, da bør du selvsagt bruke Bruktmarkedet her på hw.no

Men det funker sikkert også helt greit med QXL.

Men skal du selge en hel Pc, eller andre PC komponenter som feks. GPU osv. Bør du bruke finn.no

 

BTW: Det koster ingenting å legge inn en annonse på bruktmarkedet, så det koster ingenting å legge inn en.... :cool:

Lenke til kommentar
Om det er bestillt over nett så har du 14 dager ubegrunnet angrefrist. Benytt deg av den om du har sjansen, da får du pengene tilbake

ikke hvis du har åpnet et produkt og tatt ibruk det, feks Operativsystem....det er ikke mulig å levere tilbake....når du har åpent pakken...

Lenke til kommentar
Om det er bestillt over nett så har du 14 dager ubegrunnet angrefrist. Benytt deg av den om du har sjansen, da får du pengene tilbake

ikke hvis du har åpnet et produkt og tatt ibruk det, feks Operativsystem....det er ikke mulig å levere tilbake....når du har åpent pakken...

Du kan åpne det, jo.

Loven sier at du ikke må ha *brukt det som ditt eget*, dvs ha det i daglig bruk for så å bestemme seg for å bytte det.

Så joda, hvis vedkommende har installert hele PCen sin inni der og hatt full fest i 2 uker, så kan han ikke returnere det. Men hvis han har åpnet det, sett litt oppi, litt inni og sånn, da går nok det ikke så bra.

Lenke til kommentar
Om det er bestillt over nett så har du 14 dager ubegrunnet angrefrist. Benytt deg av den om du har sjansen, da får du pengene tilbake

ikke hvis du har åpnet et produkt og tatt ibruk det, feks Operativsystem....det er ikke mulig å levere tilbake....når du har åpent pakken...

Du kan åpne det, jo.

Loven sier at du ikke må ha *brukt det som ditt eget*, dvs ha det i daglig bruk for så å bestemme seg for å bytte det.

Så joda, hvis vedkommende har installert hele PCen sin inni der og hatt full fest i 2 uker, så kan han ikke returnere det. Men hvis han har åpnet det, sett litt oppi, litt inni og sånn, da går nok det ikke så bra.

Jeg fikk IKKE returnert mitt MS vista 64-bit til netshop oslo....og det var fordi jeg hadde åpnet det, jeg hadde ikke brukt det. De vett ikke om jeg har tatt koden eller ei vett,...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...