vegaengh Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 (endret) #Gamer.no omstrukturerer driften av CS serverene noe. Som dere ser på www.gamer.no så ønskes det søknader både til folk som ønsker å drifte serverne, samt administratorer til CS 1.6, CS:S og TF. Siden det er jeg som har fått ansvaret for administratorer på de forskjellige serverene, ønsker jeg å gi dere litt kort informasjon. 1. Jeg ønsker primært å rekruttere folk in-game. På denne måten kan jeg observere folk over tid og bli sikrere på mine valg kontra å velge mennesker ut fra 10 linjer i en mail. Dersom du vil bli admin, lønner det seg derfor å spille mye og bidra til et godt miljø mens du spiller. 2. Etter innledende runder med in-game rekruttering, vil alle admin-søknadene som kommer inn bli vurdert slik at jeg kan "spe på" med flere admins etter behov. I første omgang vil det komme en initiell rekrutteringsrunde som avsluttes i slutten av februar slik at vi raskt får økt admin-antallet. Deretter vil rekruttering av admins være en kontinuerlig vurdering, og ikke noe som skjer hvert halvår eksempelvis. Alle søknader blir lagret hos meg, og dersom vi får behov for flere admins i fremtiden, så er det mulig du blir kontaktet. Det vil si at toget ikke nødvendigvis er gått selv om admin-søknaden din i første omgang blir avslått. Nå kommer noen tips om hva admin-søknaden deres bør og må inneholde: 1. Navn, alder og nick 2. Hvilken server dere spiller på og hvor mye 3. Tidligere erfaringer som admins (helst med referanse) 4. Hvorfor dere ønsker å bli admins 5. Diverse annet dere mener kan være relevant Søknadene kan sendes til [email protected]! Så ønsker jeg bare lykke til alle sammen, og håper dere fortsatt trives på #gamer.no serverne. Endret 31. januar 2008 av vegaengh
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Dere kan også lese mer om temaet her. Vil dere bli spillserverdrifter anbefaler jeg dere til å søke på det også. EDIT: Husk at serverdrift søknaden skal sendes på e-post til [email protected] . I linken over kan dere se alle kravene til den stillingen også. Takk og lykke til Endret 5. februar 2008 av Slettet-3t93k9
sognis Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hvor seriøst er det å være admin på serverene deres? er det sånn at man må spille hver dag? Endret 5. februar 2008 av sognis
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Leser du gjennom denne tråden (Linket fra annonsen til gamer.no) ser du at en har spurt om spørsmålet. The Stig har også svart. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå