-_Stenersen_- Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg har en billett til Korn konserten på søndag Endret 30. januar 2008 av Skagen Tre-ords-regelen.
Megnus Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Kunne gjerne vært der, men jeg må spare litt penger xD Var på Linkin Park konsert på mandag! (ok, litt OT, men måtte bare)
Rescue me Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Måtte nesten høre på litt Korn nå . Gratulerer .
-_Stenersen_- Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 takker i dag er den store dagen *hoppe opp og ned og glede seg*
Toast Is Pimp! Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 YEY! Grattz. Skal på Havre konsert på lørdags morran.
-_Stenersen_- Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 (endret) YEY! Grattz. Skal på Havre konsert på lørdags morran. haha den var bare dårlig hvis du ikke veit hva korn er så se her: http://youtube.com/watch?v=-LFQWHtZpKM var forresten jævla bra konsert første konserten jeg noen gang har vært på, hadde ingen å gå med, men blei kjent med en del folk i kø'a, sto nesten helt forran i køa så jeg var en av de første som slapp inn og fikk plass helt inntil gjerdet skal slenge ut filmer litt seinere =) Endret 4. februar 2008 av -_Stenersen_-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå