Gå til innhold

tastaturet mitt klikker hele tiden...


Anbefalte innlegg

jeg har et tråløst logitech tastatur som plutselig kan finne på å skrive en lang rekke av den samme bokstaven når jeg trykker vanlig på en bokstav. av og til slutter d å virke i korte perioder.

det begynte for noen dager siden, og da skiftet jeg batteri (mens dataen var på hvis d har noe å si). etter at jeg skiftet batterier, sluttet tastaturet helt å virke :-? pappa fikset det (trodde vi) , men etter en stund bjynte tastaturet å få sin egen vilje igjen....

 

vet noen av dere hva som er galt? det er utrolig irriterende :x jeg aner ikke hva som er galt, eller hva jeg kan gjøre :shrug:

 

håper noen av dere kan hjelpe! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skriften som kommer, er det noe mening i den? Eller er det fra en bokstav du selv trykker inn? Det første kan tyde på at det f.eks er et annet trådløst tastatur i nærheten som forstyrrer (f.eks naboen, hehe). Det andre kan være støv og annet dritt i tastene. Ta å napp dem ut og rengjør det litt for å se om det hjelper.

 

Dersom dette ikke hjelper så må du høre på noen andre :p

Lenke til kommentar

-trykk på connect knappen flere ganger.

-pass på at recivern ikke står oppå toweret, elller veldig næreme andre

elektriske komponenter

-trykk på recivern igjen.

-har du instalert driverne til ditt tråløse tastatur? avinstaler det.

 

-funker fortsatt ikke? bank det et par ganger i bordet...

Lenke til kommentar

Om du bruker driveren som fulgte med tastaturet ditt, og bruker winxp?

Da er det ett program som du kan skjekke om alt funker som det skal. Men eg har og et tastatur fra logitech som eg bruker på winxp pro uten noen drivere fra logitech, de skapte bare problemer for meg, derfor bruker eg kun den som er inne i som stander i xp.

Når eg skifter batterier gjør eg ingenting? Men tastaturet virker glimrende uten noe hokus pokus.

Lenke til kommentar
mister en gang i bland cut & past funksjonen jeg. den "cuter" men når jeg trykker past kommer det ikke no :( logitec skit .

Å det var nye info om logitech om at tataturet dems er dritt? Har hatt samme tastature eg siden 99 og ingen problemer, sikker du som gjør noe feil en plass :yes:

klikk klakk, klikk klakk..  

 

"ingen som tok den nei.."

Kutt ut med slike kommenterer som ikke har noe med saken å gjøre, kan du det :wink: Takk!

Lenke til kommentar

bruker du XP? I så fall funker ikke driverne som følger med logitech tastaturene så veldig bra (som sakt over). Har selv et Internett Navigator keyboard, hvor jeg innstallerte iTouch driverne, men da brukte plutselig maskinen 3-4 minutter på å slå seg av, i forhold til vanlige 10 sek. Tror nok det er en del som har hatt (har?) problemer med dette.

Lenke til kommentar

heisann det er en kalibrerings meny i logitech i toutch ligger under programmer prøv å kalibrere tastaturet ditt jeg må gjøre det ofte her (det er 4-5 like trådløse tastatur som forstyrrer) hvis det ikke hjelper last ned ny driver og innstaller den det kan også være at driveren din har snublet i en eller anna sving. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...