heimnes Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 M8 det er privat server jeg tenker på det var en som sa det ikke var det på privat servere:P da missforstod jeg i så fall:P
Xistence Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jo det er det. Til og med en vendor der du får kjøpt warglave of azzinoth. Begge to. Bevis det, er du grei og ikke noe fra private servere:) Det skal jeg se å. En kamerat av meg har vært der å jeg har sett selv at det ikke er noe. Det du ser på youtube og liknende er dessverre bare privat
heimnes Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har hele tiden snakket om privat, kanskje jeg missforstod men jeg forsto det slik at en av dere sa det ikke var noen vendorer der på privat. For det er det.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Holdt på med litt walljumping og exploring i dag. Inne i IF med Far Sight"bug" Høyeste toppen i wow.. Brukte 5 Far Sights for å komme til toppen. Folket i SW var faktisk trivelige og lot meg være i fred.. Med unntak av vaktene...
Drunk_Panda Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 var ved de tårna bak Stormwind her om dagen, gikk ikke ann å hoppe inn i de da også var jeg i sonen over SW, helt flatt
brillan Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Hvor er det nederste bildet fra? Du sier stormwind, men er horde selv så har ikke vært der så mye
faldmo Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 (endret) Har gått fra IF til SW, over fjellene oO ikke akkurat det store men men, endte opp under sw Endret 7. februar 2008 av cake^
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Far sight bug? Hvordan brukes denne? :O Ganske så simpel egentlig og det kan vel ikke kalles for noen bug i den forstand. Men etter at du har kastet far sight på et sted, så velger du far sight på action baren din og kaster den et nytt sted via den du allerede ser gjennom Hvor er det nederste bildet fra? Du sier stormwind, men er horde selv så har ikke vært der så mye Det er tatt ifra nederst i kjelleren ved mage district.. Fant et sted hvor det går ann å hoppe opp dit
mrglass Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Drev mye med exploration før, var vel nesten det eneste jeg gjor til tider Har vært stort sett over alt med unntak av Gm Island, Programers Island og Designers Island pga jeg ikke ville risikrer perm ban. Har en hau av screenshot dere kan se på her: http://ccnp.no/wow/ Ligger mest exploring under pre_1.9 og pre_tbc mappene. Savner de gode gamle dagene med wallclimbing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå