Gå til innhold

Satt sammen en pc! Fungerer dette til gaming?


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Har en annen post her om laptop, men har ikke helt bestemt meg om jeg skal kjøpe laptop eller bygge meg en Barebone! Jeg har satt sammen en pc fra Komplett, som jeg har en link til. Jeg lurte rett å slett på om noen her kunne være så snille og se igjennom listen og se om dette blir en god gaming pc og om delene i det hele tatt passer sammen og vil fungere godt sammen?

 

Link til PC-en jeg "bygget": http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...60-D843AB08839B

 

Håper noen kan hjelpe meg.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De passer, ja! Vil funke fett til f.eks CS:S, BF2, BF2142, CoD4, WoW osv. Dog den ikke klarer Crysis på fullt men ikke mange datamaskiner som gjør det;)

 

 

Men uansett ett lite tips, billigere kabinett, og bedre innmat. F.eks 4GB RAM, E8400 osv.

 

Edit: Hvor er hovedkortet??

Lenke til kommentar

Du kommer ikke til å angre hvis du kjøper ett billigere kabinett f.eks Antec 900 eller CoolerMaster 534;)da får du jo råd til bedre deler som sagt!

 

har selv ett CollerMaster 534, er veldig fornøyd med det. Kjølig og stillegående. ikke no problem å ta med seg på LAN heller, putt det i en svær sekk, eller få noen til å kjøre deg!

 

 

Kan anbefale strømforsyninger fra MIST! minst 500w burde du ha.

 

Skal du ha med skjerm? Tastatur? OS? Hva slags spill spiller/skal du spille?

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...