asad Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har kjøpt meg gitar og ønsker å lære meg noen kule, enkle låter til å begynne med. Et pluss er om de i tillegg høres bra ut. Har søkt en del på youtube, men tar gjerne imot tips eller noen gode links!
Lars J Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Gunsn' Roses - Dont Cry ,eller Nirvana - Come as you are
Slurt-is Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det beste vil jo være om du sier hva slags musikk du liker. Mye enklere å lære sanger som du liker selv Du kan jo ta en titt her og: www.ultimate-guitar.com (ganske grei, da gitargrepene kommer frem hvis du holder musa over dem) Skal du søke etter sanger med gitargrep, så søk slik: Artist tittel chords f.eks. Nirvana Polly chords Håper det hjalp
asad Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Takk for tipsa folkens. Jeg fant en kar som heter justin på youtube, lærer hovedsakelig av han nå
MVR Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Takk for tipsa folkens. Jeg fant en kar som heter justin på youtube, lærer hovedsakelig av han nå Han er topp! Sjekk også ut www.justinguitar.com. Knall side, bruker den veldig mye selv!
asad Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Takk for tipsa folkens. Jeg fant en kar som heter justin på youtube, lærer hovedsakelig av han nå Han er topp! Sjekk også ut www.justinguitar.com. Knall side, bruker den veldig mye selv! Det er faktisk den eneste siden jeg bruker for øyeblikket. Karen er karismatisk som faen , pluss at han er flink til å lære bort ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå