rotkiv Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Skjermen er snudd sidelengs. Hva skal jeg gjøre? Kanskje dette gir deg et inntrykk av problemet : Håper noen kan hjelpe meg med dette!
enator Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Ctrl + alt + opp? har du testet det? (ja jeg vet det høres dumt ut) edit: oops Endret 29. januar 2008 av enator
RetroChat_net Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Skjermen er snudd sidelengs. Hva skal jeg gjøre? Kanskje dette gir deg et inntrykk av problemet : (Fjernet) Håper noen kan hjelpe meg med dette! ...Høyreklik på bakgrunnen, velg "Skjerminstillinger og klikk på knappen som heter "Avanserte innstillinger"...Klikk på arkfanen som sikkert heter GeForce ett-eller-annet...Klikk "Start NVidia kontrollpanel" og velg "Skjerm" der...Der ser du det står "Roter skjerm"... Endret 29. januar 2008 av RetroChat_net
PerB Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Har du fått endret skjermoppløsning til høyt tall i høyden og ikke høyt tall i bredden?
rotkiv Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Skrevet 29. januar 2008 Haha føler meg litt dum nå. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå