StupidNick Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Da var endelig min portefølje på nett. Foreløpig er siden kun på engelsk, men om litt kan man klikke seg til en norsk versjon. Målet var å skape en så clean som mulig side slik at fokuset er satt på de visuelle verkene jeg viser frem. Her kan du se siden. Jeg vil vite hvordan dere synes den er i forhold til brukervennlighet først og fremst, men også hvordan siden er bygget opp, og om den ser bra ut designmessig. Hva kan endres på? Designet har jeg laget selv, og gjort noe av koden, men en kompis av meg gjorde mesteparten av koden. edit: kan også nevne at en splashpage vil være på plass innen kort tid. Endret 28. januar 2008 av StupidNick
Dan-Levi Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Pen side, kanske delt inn skrivten på forsiden i "bokser"? Galleriaet ditt krever brukernavn og passord når jeg skal klikke på bilder og bildene havner langt nede på siden når jeg åpner dem (etter at jeg har klikka på avbryt på login) Edit: Login skjer ved arkitektur bildene dine (jubben.com) Endret 29. januar 2008 av Pyrellus
Stian Jacobsen Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Stortsett kun logoen som var bra.. Dersom du selv har laget det fotoapparatet (altså ikke hentet et bilde og lagt på navnet ditt) så har du gjort en god jobb der i alle fall Siden er liten, smal, rotete og tom
øl_i_tastaturet Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hmm. Siden så helt grøt ut i IE7 her på skolen. Endret 29. januar 2008 av Bjørshol
StupidNick Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Skrevet 29. januar 2008 Ok, så den burde være bredere og muligens med større skrift, og støtte IE7? Det Pyrellus nevnte med passord er nå fikset. takk for feedback
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå