kim356 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 passer kanskje bedre her. jeg har kjøpt meg en ekstern harddisk, type: WDElements med 500 GB. den starter og går, og PC-en finner den, men klarer ikke å innstalere den, mangler driver står det? noen som vet hva jeg kan gjøre? har vista home basic om det har noe å si på forhånd takk
Star Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Virker ikke som du er alene ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=893010 ) Har hørt om flere med samme problem og som søker nettet etter løsninger.. Finner ingenting hos WD heller..
kim356 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 må jo være ett eller annet som man kan gjøre... står jo plug and play, men tydeligvis ikke hehe la oss saksøke dem! men jeg kan bytte den inn igjen sant? kjøpte den idag...
snippsat Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Start->kjør->diskmgmt.msc(enter) Du bør ha sett her. Formatring og filsystem(ntfs eller fat32) Basic dette for alle disker. Etter dette vil den bli synlig i min datamaskin. Endret 29. januar 2008 av SNIPPSAT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå