amdorintel Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hei,tok fram bf2 dvden min i håp om at jeg kunne game litt bf2 igjen.. Men problemet er at den vistnok hadde en "fin" ripe så den ville ikke innstalere:( Kan jeg på noen måte laste ned ny lovelig?
pekka1991 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 hør om du får låne en cd av noen, og bruk din egen key. vet ikke hvordan det er med loveligheten av nedlastning selv om man har key, men har mine tvil.
amdorintel Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Ja er vel et problem det sikkert som alt annet i dette landet her.hehe
Xander^ Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 hør om du får låne en cd av noen, og bruk din egen key. vet ikke hvordan det er med loveligheten av nedlastning selv om man har key, men har mine tvil. Det er vel strengt talt akkurat det samme
pekka1991 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 godt mulig, men har hørt andre blitt anbefalt og låne windows cd og bruke egen key om de bare har klistemerke på PC-en osv. blir jo det samme det også. men om ikke annet høres å låne cd mer lovlig ut en nedlastning da..
Skagen Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til Battlefield-forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå