Gå til innhold

Virus i steam mappa


Anbefalte innlegg

Ok. dette poppa opp akkurat:post-107371-1201509670_thumb.jpg

jeg kan ikke huske sist jeg fant noen virus på PC-en sist så jeg er en smule bekymra kan du si :S

 

sourcesdk har jeg ikke brukt engang. testa det kun i 20min etter at jeg lasta det ned for et par mndr siden. og avg scanner automatisk en gang i døgnet og har ikke finni noe tidligere.

noen som vet hva dette kan være

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg ser det er AVG du bruker. De har en tendens til å ha så kalte "false positives". Det vil si at AVG tror det er virus, men ikke er det. Det er foresaket på grunn av en feil i databasen. AVG rapporterte jo og at Bioshock var virus.

 

Så det er nok bare en feil, som du skal ignorere. Hvis du vil at det skal bli fikset snarest mulig, så sender du en mail til Grisoft.

Lenke til kommentar
Jeg ser det er AVG du bruker. De har en tendens til å ha så kalte "false positives". Det vil si at AVG tror det er virus, men ikke er det. Det er foresaket på grunn av en feil i databasen. AVG rapporterte jo og at Bioshock var virus.

 

Så det er nok bare en feil, som du skal ignorere. Hvis du vil at det skal bli fikset snarest mulig, så sender du en mail til Grisoft.

godt og høre. jeg prata med en kamerat av meg og han har samme filene og får ikke no virus warning av de så det ante meg.

 

takk for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...