Gå til innhold

Nokia E51 av/ på knapp


j8rn

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en ny E51. Knappen på toppen som slår telefonen av og på og bytter profil er ekstremt treg. Jeg må virkelig bruke makt for å få trykket den ned. Den er til overmaål av gummi, så jeg føler jeg klemmer den flat før et skjer noen reaksjon.

 

Skal den være slik? Jeg får alltid gjort det jeg skal, men på sikt ender det vel med eat jeg knuser telefonen.

Andre med liknende erfaringer?

 

Jørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har en ny E51. Knappen på toppen som slår telefonen av og på og bytter profil er ekstremt treg. Jeg må virkelig bruke makt for å få trykket den ned. Den er til overmaål av gummi, så jeg føler jeg klemmer den flat før et skjer noen reaksjon.

 

Skal den være slik? Jeg får alltid gjort det jeg skal, men på sikt ender det vel med eat jeg knuser telefonen.

Andre med liknende erfaringer?

 

Jørn

 

Hei, Min er også sånn. Føles nesten som om det er selve mobilen som gir etter når jeg trykker inn knappen. Håper den ikke tar skade av bruk....

Dette er vel ikke å holde seg til saken i tråden, men vet du hvordan man deaktiverer 3G på E51? Jeg vil sikre at telefonen ikke bruker 3G når jeg mener å bruke WLAN.

Lenke til kommentar

Du ønsker å kunne bestemme mellom å bruke WLAN og mobildata?

 

3G kan selvfølgelig slåes av ved å velge kun GSM inne i Innstillinger, men det hjelper deg jo ikke siden telefonen da bruker EDGE/GPRS.

 

Gå heller til innstillingene for valg av standard tilgangspunkt og sett dette til Spør alltid.

Da får du hver gang data skal brukes spørsmål om å bruke f.eks. Netcom Mobil, eller tilgjengelige WLAN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...