Gå til innhold

Prosjekt: Wiibox - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, synes det er en fin str. jeg også. Men dere laster vel kun den ene siden nå? side nr. 2 altså.

Joda, er fin størrelse. Men det kommer til å ta tid å laste. Hva med å ha de to eller tre nyeste postene uten spoilers, og de som er eldre enn 2/3 updates med spoilers? Da blir det raskt å laste=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg mener med at dem ikke er symetriske etter det jeg ser er at knappene ikke ligger på linje. Men jeg forstår bedre bryterløsningen din nå. Ser greit ut men selv foretrekker jeg knapper i aluminium f.eks. de fra ELFA.

Skrevet

De til wii'en ? Eller wii kanppene kontra dvd kanppen?

Om jeg skulle hatt andre kanpper måtte jeg åpnet og loddet inni wii'en og i dvd brennern.

Hva slags power knapp skal jeg ha? I tre eller metal?

Skrevet
Om jeg skulle hatt andre kanpper måtte jeg åpnet og loddet inni wii'en og i dvd brennern.

Må jo ikke nødvendigvis kjøpe noen knapp som du må lodde etc.

Om du hadde hatt muligheten til å lage dem i metall trur jeg det hadde tatt seg best ut.

Blir kanskje litt mye tre om alt er i tre..

Om du lager eller får noen til å lage metallbuttons ala de du har i tre nå så trur jeg det hadde blitt bra.

Grattz med alle sponsordene :wow:

Skrevet

Må jo ikke nødvendigvis kjøpe noen knapp som du må lodde etc.

Om du hadde hatt muligheten til å lage dem i metall trur jeg det hadde tatt seg best ut.

Blir kanskje litt mye tre om alt er i tre..

Om du lager eller får noen til å lage metallbuttons ala de du har i tre nå så trur jeg det hadde blitt bra.

Grattz med alle sponsordene :wow:

Sånn jeg forstår det, skal han lakke alt i en eller annen farge. Det blir nok fint uansett hva han gjør=)

Skrevet

Det blir nok trekanpper ja. Kommer som sagt til å lakke hele kabinettet, men kanskje det blir en annen farge på kappene. Men noen tips til power kapp til selve PC-en?

Metall eller tre?

Skrevet

Hmm... Du vet ihvertfall å markedsføre prosjektet ditt. Du er veldig flink å få tak i sponsorer ;)

Får håpe finishen blir litt bedre enn med MeTube da. Nå har du ikke like dårlig tid, så tror dette blir bedre.

Stå på ;)

Skrevet (endret)

Børsta eller matt metall ville blitt kult

EDIT: Det hadde vært litt rart med tre-brytere på alt utenom power, så jeg synes at det enten burde være helt metall eller helt tre.

Lykke til=)

Endret av conflict

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...