tHe OvErClOcKeR Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Skrevet 16. februar 2003 Mitt connect3d kort har bare tv ut , hvordan får du tv inn på det egentli? Jeg har et kort med tv-in/out. Kanskje du har en annen modell?
Mr D Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 Mitt connect3d kort har bare tv ut , hvordan får du tv inn på det egentli? Jeg har et kort med tv-in/out. Kanskje du har en annen modell? Alle nye radeon har TV-ut. Noen modeller har også TV-in.
Mr D Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 Jeg har nå fått farge på bildet. Men bildet er veldig uklart... :-? Det er ganske uklart hos meg også. Eldre TV -> dårlig bilde. Nyere TV -> ganske dårlig bilde. Ny 100Hz TV med s-video -> brukbart. Funker greit til film o.l. Skal du lese tekst, sett på laveste oppløsning 640x480.
tHe OvErClOcKeR Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Skrevet 16. februar 2003 Greit, takker for tipset :smile:
norway Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 Mitt connect3d kort har bare tv ut , hvordan får du tv inn på det egentli? Jeg har et kort med tv-in/out. Kanskje du har en annen modell? Alle nye radeon har TV-ut. Noen modeller har også TV-in. Jeg snakket om Radeon9700Pro jeg også , fra Connect3d. Men jeg hadde sikkert ikke benyttet meg av d uanz...
verwooks Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 video out .. ikke tv out ... ! ... er ingen video in på c3d skjermkortet ..
tHe OvErClOcKeR Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Skrevet 17. februar 2003 Nei, men det er tv-in/out på det kortet
verwooks Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Trodde det bare var All-in-Wonder kortene som hadde tv-in ? ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå