Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange forhold har du hatt? Og hvordan?


Anbefalte innlegg

Hei! Så ingen annen tråd om dette så her er den:

 

Hvor mange kjærester/forhold har du hatt? Bare ta med minikjærestene fra barnehagen også hvis du vil ^^

Uannsett om det bare var litt rot eller noe slapt på g så kan du liste det opp :)

 

Her er min, og jeg tar bare med fra tredjeklassen på barneskolen og oppover;

 

1.

Jeg var 8 år og dette var et lite sånn miniforhold :p Jenta jeg var ilag med var 9 år og vi kysset på skolen avogtil ^^ Tror det varte i et par måneder. Husker ikke hvem som spurte.

 

2.

11 år, og dette var et teit forhold med en av de mindre pene i paralellklassen :ermm:

Jeg klinte med henne en gang... Tror det varte i to dager. Hun spurte.

 

3.

Dette var når jeg var 13 år, og dette var et skikkelig kjæresteforhold, vi var ilag frem til begynnelsen av ungdomsskolen. Vi kysset og klinte mye og var ofte lamme hverandre. Jeg spurte.

 

4.

13 år, ennå. På ungdomsskolen. Jeg var ilag med en bimboberte i niendeklassen... Det ble litt klining og sånt, men når jeg tilbød henne å pule så slo hun opp :roll: Vi var ilag i fire uker. Hun spurte.

 

5.

Dette er nå. Går i niende. Jeg er ilag med en jente på tiendetrinnet. Vi ble ilag nå i går kveld når vi sakte men sikkert kyssa...

Tror vi kommer til å være sammen i hvertfall ett år, da vi e er sykt forelska :p Hun spurte.

 

Edit: Orker ikke å liste opp alle roteforholdene og "one-night-standene"...

Endret av Sweetshit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_gjest_*

jeez, 1 år eldre er jo ikke akkurat verdens undergang da.. Sweetshit har det sikkert fint med dama si han, selv om han går i klassen under ;)

 

Jeg kan skryte på meg hele to forhold!

Ett fra barneskolen, tror faktisk at vi aldri slo opp.. Var jo egentlig ikke et forhold, turte ikke se på gutten en gang :p Ble sammen gjennom "nøtt eller sannhet", som var den vanligste måten å få seg kjæreste på i 6 klasse..

 

Det andre forholdet er jeg i nå og alt er bare supert mellom meg og typen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...