Gå til innhold

Kan ikke koble til trådløs lenger. Intel pro 2200BG.

mmm320

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvde å slå av kryptering, uten hell. Det er flere enheter som bruker trådløspunktet, og de har ingen problemer med å koble seg til. Har akkuratt reinnstalert pcen, så tror det er her problemet ligger.

Skrevet

Jeg har fått ett lignende problem på min bærbare pc. PC-en er en Fujitsu Siemens Amilo D1840. Routeren er speedtouch 780WLT. Kjører med WEP-kryptering. Har fungert strålende helt frem til søndag. PC finner ikke lenger det trådløse nettet. Har en annen pc i huset som er helt fint på nett. Har prøvd å skifte frekvenskanal på router uten hell. Vil linken i forrige innlegg løse mitt problem også? Eller avhenger det av hvilken type nettverkskort som er innebygd i min pc? Takker for alle svar

Skrevet
Lastet ned drivere, det funket ikke :(
Har du lagt inn drivere for hovedkortet? Er ikke helt sikker på om du må ha de med for at nettverket skal fungere? Sjekk også at du har valgt Europa og ikke USA på oppsettet for nettverkskortet. Sjekk på enhetsbehandling at du ikke har noen gule spørsmålstegn eller utropstegn der.
Skrevet

Har ingen utropstegn. På egenskaper for hovedkortet står det på driver detaljer: ingen driverfiler er nødvendige eller lastet inn for denne enheten. Skal koble "offer" pcen til routeren med kabel å laste ned drivere. Hvordan endrer jeg språk innstillingene for nettverkskortet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...