Stallone Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) hva skal jeg skrive i Console får å få det bort? Jeg er Admin på KoN sine servere. selv om jeg fjerner chaten så kan jeg mota melinger fra folk som skriver @ først liksom? (To Admin): er så mange whinere å spam mics at jeg dør! takk Endret 28. januar 2008 av Stallone
Jooakim Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 sv_voiceenable 0 for å fjerne mikrofon (noe jeg mener bør være av uansett ). Du kan jo skrive hud_saytext 0 i autoexec/config, så slipper du å se noe, selv om du bør tåle å få litt mas når du er admin.
Stallone Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 mas ja.. er ikke bare mas.. er alt mulig dritt.. dritt slenging osv.. er så lei! blir til at scoren min er 3-30 etter på er admin for mye jeg:P jævla mange som hater meg da:P gjør bare jobben min jeg! dems egen feil at dem ikke fikser rates og oppfører seg! men takk!
Jooakim Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 mas ja.. er ikke bare mas.. er alt mulig dritt.. dritt slenging osv.. er så lei! blir til at scoren min er 3-30 etter på er admin for mye jeg:P jævla mange som hater meg da:P gjør bare jobben min jeg! dems egen feil at dem ikke fikser rates og oppfører seg! men takk!Slik har jeg hatt det i nesten fire år. Get used to it! :-p
Stallone Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 hvor er du admin da? har du noe tips? foresten så funka det ikke med mic og chaten.. ble ikke borte.. men samma det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå