Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det var begynt å knipe med plass i himmelen, så Skt. Peter hadde fått beskjed om å kun slippe inn dem som hadde lidd en grusom død. Tre menn kommer bort til himmelrikets port og Skt. Peter lukker den første inn og ber ham forklare hvordan han døde.

 

– Jo ser du, jeg bodde i 25. etasje, og da jeg kom hjem i dag, lå min kone i sengen ved høylys dag. Jeg fikk selvfølgelig straks mistanke om at hun hadde hatt herrebesøk. Jeg kikket dermed under sengen, i skapet og hvor man ellers pleier lete, men uten å finne ham. Så gikk jeg ut på altanen, og der hang drittsekken etter fingertuppene over kanten. Grepet av raseri banket jeg løs på fingrene hans uten at han slapp taket, jeg for inn og hentet hammeren, og banket løs igjen, han falt da ned, men landet i en busk og overlevde. Jeg gikk og hentet kjøleskapet og kastet det etter ham, og det døde han av. På grunn av opphisselsen fikk jeg hjertestopp og døde altså.

 

Det måtte Skt. Peter innrømme var en fæl måte å dø på, så han ble sluppet inn.

 

Så kom den neste inn...

 

– Jo, ser du, jeg bodde i 26. etasje, jeg tar hver dag 25 armbøyninger og 20 hoppeøvelser ute på min altan. Men i dag da jeg var i gang med mine hoppeøvelser datt jeg over kanten på altanen. Jeg klarte dog å gripe fatt i rekkverket i 25. etasje. Etter det kom det en galning og banket løs på fingrene mine, jeg skriker selvfølgelig om nåde, men han løp inn og hentet en hammer, og banket videre til jeg slapp. Jeg landet heldigvis i en busk, og lå der uten å kunne bevege meg, men jeg var i live, og det var det viktigste. Dessverre var det ikke nok for galningen, så han kastet et kjøleskap etter meg, og det døde jeg av.

 

Det var en fæl omgang, så han slapp også inn.

 

Så blir det den tredje og siste manns tur

 

– Nå hvordan døde du så, spør Skt. Peter

 

– Ja, det er en litt pussig historie dette her... Men prøv å forestille deg følgende... Jeg sitter splitternaken og gjemmer meg i et kjøleskap..."

 

Kopierte en vits som jeg sku sende til en kompis :!:

Lenke til kommentar

"Contusio cerebri

 

 Alvorligere form for hjerneskade enn hjernerystelse

 

 Symptomene er de samme som ved hjernerystelse, men er meir uttalt og varer lengre, for eksempel kan bevisstløsheten vare fra timer til uker

 

 BEHANDLING:

 Først og fremst må ein forebygge sekundær hjerneskade, for eksempel ved å sikre frie luftveier- evt fjerne blod og oppkast

 02-tilførsel

 Kontroll av temperatur (ved større hjerneskader svikter tempregulering og høy kroppstemp er skadelig for hodeskadepasienter)

 Operativ behandling kan bli aktuelt

 

 PROGNOSE/FRAMTIDSUTSIKTER:

àavhenger av hvor stor den primære hjerneskaden er og hvor godt en klarer å forebygge den sekundære hjerneskaden

àvanlige plager er nedsatt konsentrasjonsevne, irritabilitet

ài alvorlige tilfeller kan pasienten utvikle tale-lese og skrivevansker, og epilepsi"

 

Utdrag fra en forlesning om hjernen...

Lenke til kommentar

C:\Users\Chris\Desktop\Jason Mraz - Discography\(Jason Mraz) - 17 - We Sing. We Dance. We Steal Things2 I'm Yours.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\bonus tracks\UB40 & Bob Marley - Red Red Wine (Dance Remix).mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\bonus tracks\Bob Marley - The Sun Is Shinning (ATB Remix).mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\bonus tracks\bob marley - Knocking on heavens door.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\bonus tracks\Bob Marley - Knocking on Heaven's Door - ft U2,Bob Dylan - (live in LA).mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\bonus tracks\Bob marley - I Shot The Sheriff (eric clapton-cover).mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\bonus tracks\Bob Marley & Wycliff Jean- No Woman No Cry (Remix) (1).mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob marly - bob marley - is this love.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob marly - bob marley - buffalo soldier.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Three Little Birds.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Sun Is Shining.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Stir It Up.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - So much trouble in the world.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Smoke Two Joints.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Redemtion Song.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Red red wine.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - One Love.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - No Woman No Cry.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Kaya.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Jammin.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Jamaica Rum.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Iron Lion Zion.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - I Can See Clearly Now.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Girl I Want To Make You Sweat.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Get Up Stand Up.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob marley - don t worry.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Could You Be Loved.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Concrete Jungle.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley - Bad Boys.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob marley - baby i love your way.mp3

C:\Users\Chris\Desktop\Bob Marley - Greatest Hits\Bob Marley & Lauren Hill - Turn the lights down low.mp3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...