itavd1 Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hei! Jeg vil ha våpen ammo osv i lcd displayet på keyboardet mitt, men jeg får det ikke til. Noen som vet hva jeg må gjøre? Når jeg går på profile - scan 4 new games... så finner den det ikke :<
lavizh Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 (endret) Kan du ikke legge til profiler ? Jeg har samme keyboard men jeg har ikke softwaren installert. Ikke spør hvorfor, hehe. jeg trengte bare et keyboard. Edit : Crysis er lagt til i versjon 2.02 : http://www.logitech.com/index.cfm/434/180&cl=no,no Bra jeg kom over tråden, genialt! # America's Army # Thrillville: Off the Rails # Bioshock # Call of Duty 4: Modern Warfare # Commandos: Strike Force # Crysis # Empire Earth III # Enemy Territory: QUAKE Wars # Falcon 4.0: Allied Force # F.E.A.R. # F.E.A.R. Extraction Point # F.E.A.R. Perseus Mandate # Gears of War # GTR # GTR 2 # Halo 2 # Hellgate: London # Medal of Honor: Airborne # Neverwinter Nights 2 # Rainbow Six: Lockdown # Shadowrun # SimCity Societies # Soldier of Fortune: Payback # Star Wars Battlefront II # Supreme Commander # Tabula Rasa # The Witcher # TimeShift # Titan Quest: Immortal Throne # Tomb Raider Anniversary # Unreal Tournament III # Vendetta Online Endret 26. januar 2008 av lavizh
Laland Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Pleier ikke å installere SW'n til mitt g15 men hvis det funker i Crysis, hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå