Fikseren Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 (endret) Her har dere link til Firefox 3.0 Beta 3. Dette er da en pre release, offiesielle versjonen kommer ikke før i juli. Enjoy Endret 26. januar 2008 av ElemeNts
Fikseren Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Skrevet 29. januar 2008 *bump* bare for at den ikke skal forsvinne
ssf Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 *bump* bare for at den ikke skal forsvinne Før i Juli??? :-o
Garanti Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Prøvde for noen måneder siden når min Firefox 2 var herpa. Fått fikset på en del ting, samtidig som noen nyttige funksjoner ble lagt til. Bokmerkefunksjonen virker smart, men det spørs om den vil bli aktivt brukt av folk flest. Men hittil så ser jeg ingen grunn til å kalle dette en milepæl, selv om stabiliteten blir forbedret og minnebruken senket. Må si at jeg gleder meg mer til dette: http://www.hardware.no/artikler/slik_blir_...s_firefox/47498
hernil Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Mozilla frøs koden (det tilsvarer vel å ikke endre noe/legge til noe) 29/1. Tipper at vi ser Fx3 beta3 om et par dager jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå