Gå til innhold

Avspillingstrøbbel i Firefox


cravenn

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Om jeg f. eks. skal se på et klipp i YouTube, går klippet i to sekunder, lydløst, før det sier stopp. Den streamer videre, men det kommer fortsatt ikke noe lyd og klippet går ikke mer enn to sekunder om gangen. Det rare er at likevel fungerer VGTV etc. knirkefritt. Musikk i last.fm eller Myspace vil heller ikke funke. Ting som re-installering av Flash Player og Firefox er gjort flere ganger, men det fungerer fortsatt ikke.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Om jeg f. eks. skal se på et klipp i YouTube, går klippet i to sekunder, lydløst, før det sier stopp. Den streamer videre, men det kommer fortsatt ikke noe lyd og klippet går ikke mer enn to sekunder om gangen. Det rare er at likevel fungerer VGTV etc. knirkefritt. Musikk i last.fm eller Myspace vil heller ikke funke. Ting som re-installering av Flash Player og Firefox er gjort flere ganger, men det fungerer fortsatt ikke.

Noen tips?

 

 

Hadde noe lignende problem. Kunne ikke spille av ting. Jeg installerte WMP-plugins til Firefox, Flashplayer osv, og til slutt fungerte det. Jeg ville søkt på google, med stikkord som beskriver problemet ditt. Det er alltid noen som har opplevd det samme. Selvfølgelig kan det hende du har gjort dette allerede, men det er nå hvertfall mitt tips.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Om jeg f. eks. skal se på et klipp i YouTube, går klippet i to sekunder, lydløst, før det sier stopp. Den streamer videre, men det kommer fortsatt ikke noe lyd og klippet går ikke mer enn to sekunder om gangen. Det rare er at likevel fungerer VGTV etc. knirkefritt. Musikk i last.fm eller Myspace vil heller ikke funke. Ting som re-installering av Flash Player og Firefox er gjort flere ganger, men det fungerer fortsatt ikke.

Noen tips?

 

 

Hadde noe lignende problem. Kunne ikke spille av ting. Jeg installerte WMP-plugins til Firefox, Flashplayer osv, og til slutt fungerte det. Jeg ville søkt på google, med stikkord som beskriver problemet ditt. Det er alltid noen som har opplevd det samme. Selvfølgelig kan det hende du har gjort dette allerede, men det er nå hvertfall mitt tips.

 

Lykke til!

Jeg re-installerte Flash Player nok en gang i går, bare for å teste det en siste gang. Og da virket det! Men nå er det noe galt igjen. Den fungerte fint for en drøy halvtime siden, men nå er det samme problemet oppstått nok en gang. Og jeg vet virkelig ikke hvorfor, jeg gjorde ikke noe spesielt den lille halvtimen.
Lenke til kommentar

Har forresen testet i flere andre nettlesere om IE 7 og Opera, og der fungerer det knirkefritt. Det er derfor tydelig at det er FF som er problemet i dette tilfelle, men å finne ut hva som forårsaker problemet er litt verre..

Endret av Craves
Lenke til kommentar
Har forresen testet i flere andre nettlesere om IE 7 og Opera, og der fungerer det knirkefritt. Det er derfor tydelig at det er FF som er problemet i dette tilfelle, men å finne ut hva som forårsaker problemet er litt verre..

 

 

Er mulig at Firefox har problemer med å jobbe sammen med FlashPlayer og WMP-plugins. Dette er jo uheldig.

Dessverre vet jeg ikke hva som er det eksakte problemet. Som regel, vil det jo komme opp en melding på siden, da helst i boksen der video-klippet skulle vært, der det står hva som er problemet, og hvordan dette kan løses.

 

Tror forøvrig ikke at dette er en løsning på problemet, og siden du har installert og gjeninstallert flere forskjellige plugins osv. er ikke jeg lenger sikker på hva du må gjøre. Et alternativ er jo å gå over til Opera permanent. Det blir litt uvant til å begynne med, men det går seg til.

 

Personlig ville jeg hvertfall anbefale Opera fremfor IE 7, da IE har en tendens til å føre til store mengder spyware og virus. Dette høres jo litt merkelig ut, tatt i betraktning at IE er et program av Microsoft:P

 

Uansett, lykke til videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...