ventle Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Noen som vet ett sted der det er mulig å få kjøpt singleten som inngår i Etiopias landslagsdrakt (i friidrett, så klart - hva ellers?)? Dette er en grønn singlet av merke Adidas Climacool med ETHIOPIA skrevet i hvite bokstaver foran. Har søkt etter den på ebay og google i lengre tid uten suksess
Sovesofa Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Går kanskje ann og gå på en butikk som selger adidas, og få trykt på navnet, hvis de har singleten...
ventle Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 kontaktet Adidas Norge, som svarte at de ikke har mulighet til å skaffe dette
General_Skurf Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Prøvd å kontakte klubben/fanklubben eller butikk som selger draktene. kan sikkert få tilsendt i posten
ventle Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 (endret) som det framgår av første post er det det jeg leter etter men ikke finner... noen fanklubb for det etiopiske landslaget i friidrett har jeg heller ikke hørt om ikke for å være frekk, men har du egentlig lest første post? edit - det etiopiske friidrettsforbundet har jeg faktisk kontaktet venter fortsatt på svar... Endret 30. januar 2008 av ventle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå