sliit1 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hei, jeg har hatt et problem med forskjellige spill, de låser seg helt. Spillene det er snakk om er Madden 08, RTL Biathlon og RTL Winter Games. Synes dette er merkelig med tanke på at maskinen min kjører Gears of Wars osv uten problemer. Det som skjer er at bildet fryser og det begynner og dure i høytalerene. Ctrl+alt+del eller noen annen ting hjelper ikke så jeg må reboote maskinen me rebootknappen. Dette skjer me en gang i spillet så jeg får aldri prøvd disse spillene. Har også de nyeste driverene til grafikkortet og har patchet spillene, Noen som vet hva jeg kan gjøre? Kan legge til hvilken maskin jeg har: Fra datakjeden.no: * AMD Athlon 64 5000+ AM2 * 2048 MB DDR2-minne * 500 GB SATA harddisk * GeForce 8600GT DVI 256 MB * DVD-brenner dual layer * Minnekortleser * Nettverkskort * Microsoft Vista Home Premium * 3 års garanti Endret 26. januar 2008 av TCi
TCi Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Vennligst ikke bump opp en tråd foruten at det gir mer informasjon om problemet. Folk svarer om de kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå